Sander's CA versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ray5150

Re: Sander's CA versterker

Bericht door ray5150 »

Wat voor kleur moet dat plexiglas zijn ?
Gewoon doorzichtig neem ik aan ?
sander1238

Bericht door sander1238 »

ray5150 schreef:
Wat voor kleur moet dat plexiglas zijn ?
Gewoon doorzichtig neem ik aan ?
Donker gekleurd. Iig niet transparant.
HenkJan is al aan het zoeken
Pjotr

Bericht door Pjotr »

En voor dat LCD zeker ook nog grijs? Meeste is rookkleur (bruin) en dat gaat niet werken met dat blauwe display. Tip voor HJ: Stout in de Spaanse polder. Leeg je spaarpot maar alvast, die is niet goedkoop. Internet is goedkoper! Gewonn ff zoeken Sander. Er is on-line veel te vinden van dat spul.
ray5150

Bericht door ray5150 »

Bij RU58 hebben ze van die bakken met gratis monstertjes staan...
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Nou gratis? Vond ik toch tegenvallen voor het stukkie wat ik nodig had. Maar veel kosten reststukken daar i.d.d. niet. Als Sander nou zegt hoe groot het moet zijn en jij er eens langs fietst :D
ray5150

Bericht door ray5150 »

Langfietsen kan, hangt een beetje van het woon-werkverkeer af op het fietspad dat ze A4 noemen. zit de komende 6 weken in Purmerend.
Zie op hun site dat ze tegenwoordig voor hun samples (70 x 100 mm) een hele knaak rekenen. dan is nog geen man overboord. :relax:
sander1238

Pjotr schreef:
En voor dat LCD zeker ook nog grijs? Meeste is rookkleur (bruin) en dat gaat niet werken met dat blauwe display. Tip voor HJ: Stout in de Spaanse polder. Leeg je spaarpot maar alvast, die is niet goedkoop. Internet is goedkoper! Gewonn ff zoeken Sander. Er is on-line veel te vinden van dat spul.
Welke kleur zou ik dan moeten hebben?
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Neutraal grijs en anders eventueel lichtblauw. Transparant lichtblauw is er wel maar dat is wel even zoeken op internet voor een stukje op maat. Neutraal grijs is makkelijker te vinden. Wil je het hele front bedekken of alleen het display?
sander1238

Pjotr schreef:
Neutraal grijs en anders eventueel lichtblauw. Transparant lichtblauw is er wel maar dat is wel even zoeken op internet voor een stukje op maat. Neutraal grijs is makkelijker te vinden. Wil je het hele front bedekken of alleen het display?
Alleen het display. Ongeveer een stukje van 10x5 cm
cve

Bericht door cve »

Als transparant blauw goed is en 49x100mm groot genoeg dan heb ik nog wel wat liggen. Het is wel echt blauw maar die displays geven genoeg licht is mijn ervaring. En proberen kan altijd.

Co
Bijlagen
Krijg je zoiets
Krijg je zoiets
sander1238

cve schreef:
Als transparant blauw goed is en 49x100mm groot genoeg dan heb ik nog wel wat liggen. Het is wel echt blauw maar die displays geven genoeg licht is mijn ervaring. En proberen kan altijd.

Co
Dat zo heel mooi zijn Co =D> , stuur je even een PB
AudioMan

Bericht door AudioMan »

Pjotr schreef: vr 17 feb 2017, 22:25
Punt van al die moderne fancy bediening met touch screens, color LCD'tjes enz., is dat het maar een paar jaar mee gaat. Dat is ook de bedoeling, daar is het voor gemaakt.
Heb een tijdje een NAD D3020 gehad, een digitale versterker. Een kek ding, klein kastje, met ledjes en klikdraaiknop zo.
nad_d3020v2.jpg
Toen ik m kocht (2e hands), deden er al een paar van die ledjes het niet meer: op Marktplaats worden ze soms aangeboden met de pré 'alle ledjes werken', is dus uniek. En elke paar maanden viel er weer een extra ledje uit. Totdat het ding helemaal overleed. Ga je ernaar zoeken, dan heeft eigenlijk iedereen deze zelfde ervaring met die D3020's. Rommel dus, NAD onwaardig.

Het ironische is dat zijn iconische naamgever, de analoge NAD 3020 uit de jaren 80/90 nog allemaal draaien. Zoals Pjotr zegt: tegenwoordig zijn die dingen erom gemaakt dat ze stuk gaan, en feitelijk ook niet te repareren zijn. Een fabrikant heeft er niets aan als een apparaat het 50 jaar of nog langer volhoudt.
Plaats reactie