Met aankoop in 2015 ben ik belazerd daar mee, dommoor dat ik ben.
Overigens denk ik dat de verkoper het zich niet bewust was
Maar ik zit met de brokken
Regelmatig zet ik het ding op tafel en meet weer een en ander, maar vooral zoek ik me te pletter naar de draden en component en
De Calibratie begint met het meten van een aantal spanningen
Daar gaat het al fout
De Spanning Grid en Screen is te laag
Dat komt van die 5Y3G via een weerstand
De manual zegt Weak 5Y3G alle 5Y3G welke ik heb geven ongeveer het zelfde resultaat
Die zijn dus of allemaal weak of er klopt iets anders niet
Als ik er een GZ34 in doet is de afwijking minder erg grid is dan wel Goed
De GZ34 en 5Y3G zijn wel pin compatibel maar de inwendige weerstand is anders
Hoe test ik zo,n ding ?
5 volt er op en Hoogspanning er op en belasten
Maar
RT 50 ohm bij de GZ34 staat dat gegeven bij verschillende spanningen
Heb al een test schakeling , nog zonder elco en belasting in elkaar geprutst
