Hypex AS, DS and PSC series replacement:
We are in the process of replacing al the AS, DS and PSC amplifiers. We are currently selling our last stock. With the launch of the NCxxxMP series we created the ideal platform for a new and better plate amplifier range. We are in the midst of developing a brand new DSP board to go with the NCxxxMP to create a truly special sounding plate amplifier way surpassing the old series, but not being much more expensive.
UCD naar Ncore = fractie duurderds23man schreef:Binnenkort komen de nieuwe plate amps van Hypex op de markt met Ncore modules en dsp.
https://www.diyclassd.com/nieuws/
Qua prijs valt het wel mee, je moet richting de prijzen van de huidige denken ( misschien een fractie duurder):
Ncore modulle €325,- ex btw en dan moet de rest er nog allemaal bij.
PSC2.400d plate amp €316,- ex btw. compleet product plug and play.
Graag uitleg / advies.
Er zullen zat mensen zijn die een PSC ooit voor hun sub willen gebruiken, ze zijn immers betaalbaar en kwalitatief goed.
Ik kan me niet voorstellen dat de prijzen +- hetzelfde blijven.
Moet men nu nog hun slag slaan of kan men met een gerust hard wachten op een beter maar +- net zo dure plate amp.
