Voor een slaapkamer netflix/youtube/spotify opstelling zou ik graag een goedkope alleskunner als een RPi 3 willen gebruiken met OSMC (kodi) of raspbian, maar het geluid dat uit mijn oude RPI B+ (1e gen) komt is verschrikkelijk (3.5mm jack)
Legio mogelijkheden, maar daarbij komt natuurlijk dat ik ook een amp nodig heb voor mijn CHR70 bollen die ik wil gebruiken.
Bij die zoektocht kwam ik de HiFiBerry AMP+ tegen
Een totaal andere mogelijkheid is het gebruik van mijn Apple TV 3e gen, maar die heeft alleen een optische uitgang. De monitor waaraan ik alles aansluit heeft ook een uitgang (3.5mm jack) is geen optie, want het volume is dan alleen op de monitor te regelen
Nu ben ik dus op zoek naar ervaringen met de HiFiBerry AMP+
