Dus ik wil passief en vertikaal bi-ampen.
Doe ik dat zo?
Dus de jumpers moeten echt verwijderd worden?
vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?
Moderator: Beheerdersteam
Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?
Waarom niet een versterker voor beide laag kanalen en idem voor het hoog?
Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?
Daar had iemand een reden voor. Maar Muug start bij iedere volgende vraag een nieuw draadje. Dus is de lijn in het verhaal is over verschillende draadjes verspreid.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?
De kanaalscheiding is bij de door Muug aangegeven opstelling beter.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?
tjaFR_Aad schreef:Daar had iemand een reden voor. Maar Muug start bij iedere volgende vraag een nieuw draadje. Dus is de lijn in het verhaal is over verschillende draadjes verspreid.
het antwoord was trouwens dat één versterker dan nauwelijks belast zou worden en de andere (die het laag bedient) erg zwaar. Eén per kanaal geeft een evenwichtige belasting.
En het gaat over twee LM4780-versterkers die ik van toetertje heb overgenomen en die ik eens ga aansturen met de AFDAC-LB.
