Of de schakeling een lage CMRR heeft hangt af van de schakeling zelf en niet van het ingangsfilter.Ah!buis schreef:In principe wel, als de boel mooi in balans is.Dat is hier niet het geval, zou te mooi zijn als de kathodevolger + spanningsdeler (Ra/Ri) precies evenveel doet als de onderste triode met heel kleine anodeweerstand (Ra+Zk).
Er komt wat "common mode" in de uitgang en daar wordt dan niet voor gefilterd.
Anne
Het ingangsfilter is natuurlijk wel afhankelijk van de ingangsimpedanties van de "bovenste" en de "onderste" buis. Maar die worden in dit geval vooral bepaald door de hoge weerstand van 470k. Het verschil tussen massa en het knooppunt tussen de buizen doet er dan niet veel meer toe.
groet,
Aat
