current overload
Moderator: Beheerdersteam
- paulebappie
Re: current overload
ik zal diezelfde opera nog eens opzetten en dan laat ik het weten. Ik heb het nog niet echt getest.
ik heb niet meer gezien dat de lampjes aangaan. en ook de speakers blijven gewoon spelen.
schroefje kon wel een paar slagen vaster. en de elco is niet bol, komt vast door de flits
schroefje kon wel een paar slagen vaster. en de elco is niet bol, komt vast door de flits
Raakgeschoten dus, kun je nu Willem Tell opzettensnoef3 schreef:ik heb niet meer gezien dat de lampjes aangaan. en ook de speakers blijven gewoon spelen.
Als 't nog voorkomt weet je waar er een vijs loszit
Anne
Het was Karl Jenkins, The Armed Man. (geen opera zoals ik eerst zei_)Raakgeschoten dus, kun je nu Willem Tell opzetten
Dat verklaart een hoopsnoef3 schreef:Het was Karl Jenkins, The Armed Man. (geen opera zoals ik eerst zei_)Raakgeschoten dus, kun je nu Willem Tell opzetten
Anne
hoezo techniek, ik heb gewoon een gevoelige, empatische, meelevende versterkerAh!buis schreef:Dat verklaart een hoopsnoef3 schreef:Het was Karl Jenkins, The Armed Man. (geen opera zoals ik eerst zei_)Raakgeschoten dus, kun je nu Willem Tell opzetten![]()
Anne
- paulebappie
snoef3 schreef:ik heb niet meer gezien dat de lampjes aangaan. en ook de speakers blijven gewoon spelen.