8 kanaals Hypex UcD versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: 8 kanaals Hypex UcD versterker
Ik had dat ook in mijn 6-kanaals hypex. Ik heb hem opgebouwd met Core units, en ben uiteindelijk naar 3U hoog gegaan. Ik heb wel de heat-sinks achterwege gelaten. Door de 3U hoogte kon ik een ventilatiesysteem boven de versterkers en de voedingen plaatsen. Deze gaat alleen aan als de temperatuur boven de 45 graden komt.flamingbeatz schreef:Vraagje. Is het normaal dat de twee staande transistors op de UCD400HG HxR modules onbelast 88 graden worden? (hij was nog langzaam ietsjes hoger aan het klimmen maar vondt t wel erg warm worden).
Maar de Hypex units zijn erg sterk, ze kunnen best wel wat hitte aan.
