8 kanaals Hypex UcD versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 kanaals Hypex UcD versterker

Bericht door ds23man »

Omdat ie geen besluit kan nemen! :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Re: 8 kanaals Hypex UcD versterker

Bericht door harryeng »

flamingbeatz schreef:
Vraagje. Is het normaal dat de twee staande transistors op de UCD400HG HxR modules onbelast 88 graden worden? (hij was nog langzaam ietsjes hoger aan het klimmen maar vondt t wel erg warm worden).
Ik had dat ook in mijn 6-kanaals hypex. Ik heb hem opgebouwd met Core units, en ben uiteindelijk naar 3U hoog gegaan. Ik heb wel de heat-sinks achterwege gelaten. Door de 3U hoogte kon ik een ventilatiesysteem boven de versterkers en de voedingen plaatsen. Deze gaat alleen aan als de temperatuur boven de 45 graden komt.

Maar de Hypex units zijn erg sterk, ze kunnen best wel wat hitte aan.
Bijlagen
vents.JPG
overview.JPG
Plaats reactie