Bron van het jaar 2016 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Bron van het jaar 2016 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2016.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2016 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 26 februari 2017 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
PS: een DAC is ook een bron in het kader van deze verkiezing
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2016 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 26 februari 2017 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
PS: een DAC is ook een bron in het kader van deze verkiezing
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Ik vind deze tafel van Jago goed gelukt.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1785868.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1785868.
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Weet dat het niet binnen de criteria past maar zit toch te denken aan een oeuvre prijs voor Hannesie.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Ja,die klinkt ook super!
Maar het is nog niet ingeblikt.
Maar het is nog niet ingeblikt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
een mooi ding iddFR_Aad schreef:Jan zijn Mirand AK4490 USB DAC?
maar....
....
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Jan heeft nog een.dikke.week.om.dat recht te trekken, over alle andere voorwaarden is geen twijfel
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Niet dat ik hem het niet gun. Maar heeft hij die niet al eens gekregen?AatV schreef:Weet dat het niet binnen de criteria past maar zit toch te denken aan een oeuvre prijs voor Hannesie.![]()
groet,
Aat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
het meest recente waar hij genomineerd was, was de 2013 verkiezing:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=19864
en toen pakte analoog nog de overwinning
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=19864
en toen pakte analoog nog de overwinning
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Maar Hans had ook nog een ladder gemaakt:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=22106
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=22106
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
Een print op een plankje geschroefd, is dat nu ook al een project ?
(verder geen offence naar Hans...)
(verder geen offence naar Hans...)
Re: Bron van het jaar 2016 - nominaties
De kast is/was te klein, hij past er net niet in, ga het nu separaat maken, voeding in een aparte kast.
Is ook geen punt, gaat mij om het geluid, wat ik nu wel heb gevonden.
Is ook geen punt, gaat mij om het geluid, wat ik nu wel heb gevonden.
