Pjotr schreef:Is er eigenlijk ooit eerder een Extrema afgekomen Sander?SSassen schreef:Dit soorten projecten kan ik natuurlijk alleen maar waarderen
cve schreef:Alleen die van Scanspeakman is blijkbaar af. En jij was al behoorlijk ver op weg. Ik dacht eerlijk gezegd dat je hem stiekum had afgemaakt en er elke dag warmpjes bij zat onder het genot van een heerlijk stukje muziek. Heb je de ExtremA al werkend gehad?Zweitse schreef:Ik zal die van mij binnenkort ook eens afstoffen.
Co
