Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Versterker van het jaar 2016 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2016.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2016 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 26 februari 2017 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2016 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 26 februari 2017 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
De CA versterker van peter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=550
Heeft zich al ruim bewezen en is inmiddels bij veel leden terecht gekomen.
Mooi doordacht ontwerp en in een compacte behuizing gekregen.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=550
Heeft zich al ruim bewezen en is inmiddels bij veel leden terecht gekomen.
Mooi doordacht ontwerp en in een compacte behuizing gekregen.
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
+1Kappa7 schreef:De CA versterker van peter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=550
Heeft zich al ruim bewezen en is inmiddels bij veel leden terecht gekomen.
Mooi doordacht ontwerp en in een compacte behuizing gekregen.
Anne
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Ik denk dat dit de gedoodverfde winnaar is. geen probleem mee. hij is zeer netjes ontworpen en Peter heeft het prototype uitmuntend opgebouwd.
Ook de klank moet heel fraai zijn, als ik de diverse berichten zo mag geloven.
Ook de klank moet heel fraai zijn, als ik de diverse berichten zo mag geloven.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Goed plan. Is wat mij betreft een gelopen race.
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Ik zal eens rondneuzen of er ook nog alternatieven zijn.
Dat mag, want dit is de nominatie ronde.
Wel opmerkelijk, normaal zijn het 8 van de 10 keer buizenbakken die genomineerd worden en winnen.
Deze zit afgeladen met SMD...
Dat mag, want dit is de nominatie ronde.
Wel opmerkelijk, normaal zijn het 8 van de 10 keer buizenbakken die genomineerd worden en winnen.
Deze zit afgeladen met SMD...
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
@ ray5150
Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai.

Het is jammer dat Co zijn BAKKIE nog niet klaar is, zou een redelijk stevige concurrent zijn.
Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai.
Het is jammer dat Co zijn BAKKIE nog niet klaar is, zou een redelijk stevige concurrent zijn.
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Ja, de winnaar van 2017 weten we ook al.hannesie schreef:@ ray5150
Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai.![]()
![]()
Het is jammer dat Co zijn BAKKIE nog niet klaar is, zou een redelijk stevige concurrent zijn.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
de EL84 van Willy dan maar:hannesie schreef:Die glasbak-jongens durven niet meer,
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1826707
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
of de A2293 stereo balansversterker met schakelende voeding van Piet:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=24484

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=24484
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
en dan hadden we ook nog dit mooie schoolproject van Joris:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=23650

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=23650
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
ik zat echt op de verkeerde school wat audio betreft....
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Hoezo? Jij gaat voor den romantiek en bling bling. Dat heb je met glas natuurlijk al snel.Henkjan schreef:ik zat echt op de verkeerde school wat audio betreft....
Nieuw paasproject dan: Glazen zuiltjes?
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
hannesie schreef:
Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai.![]()
![]()
Ach, durf.....Als jij 900vdc op je SMD's heb staan mag je nog eens terugkomen.
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Jan Geert schreef:Ach, durf.....Als jij 900vdc op je SMD's heb staan mag je nog eens terugkomen.hannesie schreef:
Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai.![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties
Dat is zo op te lossen, met dank aan de heren Cockroft en Walton :

