B&W subs
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: B&W subs
Zal ik er eens een openschroeven?
Volgens mij hebben we er vier in de cinema staan.
O, ik zie dat je al een opengewerkt model hebt gezien...
Volgens mij hebben we er vier in de cinema staan.
O, ik zie dat je al een opengewerkt model hebt gezien...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: B&W subs
Toch knap als ze nog niet leverbaar zijn en de press release op 8 feb was.....Arno schreef:Zal ik er eens een openschroeven?
Volgens mij hebben we er vier in de cinema staan.
O, ik zie dat je al een opengewerkt model hebt gezien...
Re: B&W subs
Ja hey, die cinema op de ISE hebben wij dus gemaakt heds23man schreef:Toch knap als ze nog niet leverbaar zijn en de press release op 8 feb was.....Arno schreef:Zal ik er eens een openschroeven?
Volgens mij hebben we er vier in de cinema staan.
O, ik zie dat je al een opengewerkt model hebt gezien...
Re: B&W subs
Arno schreef:Ja hey, die cinema op de ISE hebben wij dus gemaakt heds23man schreef:Toch knap als ze nog niet leverbaar zijn en de press release op 8 feb was.....(evenals dat Soundframe, van mijn hand, heb je die ook nog gezien?)
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: B&W subs
Kijk, dat zijn nu de details die d'r voor mij toe doen, een Arno Original dus!Arno schreef:Ja hey, die cinema op de ISE hebben wij dus gemaakt heds23man schreef:Toch knap als ze nog niet leverbaar zijn en de press release op 8 feb was.....Arno schreef:Zal ik er eens een openschroeven?
Volgens mij hebben we er vier in de cinema staan.
O, ik zie dat je al een opengewerkt model hebt gezien...(evenals dat Soundframe, van mijn hand, heb je die ook nog gezien?)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: B&W subs
http://mutrox.com/ds23man schreef:De verwarring was over de cinema op de beurs of op het bedrijf waar Arno werkt.
Re: B&W subs
Yep, en ruim voordat de ISE begon hadden wij de subs al in de cinema op de zaak staan. Een geweld hoor.ds23man schreef:http://mutrox.com/ds23man schreef:De verwarring was over de cinema op de beurs of op het bedrijf waar Arno werkt.
