niks vreemds aan hoor....maar Landrover heeft, in mijn ogen dan, een fraaiere...Stornoway greyJordi schreef:Vreemd genoeg een volkswagen kleur. Tungsten grijs.
Troels Gravesen Discovery 4
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Voor wie er in de regio Hoorn west-friesland zit, je kan ook bij mij terecht hoor om zo'n zaagtafel te gebruiken 
En idd erg mooie speakers worden dit!
En idd erg mooie speakers worden dit!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Troels Gravesen Discovery 4
klasse Woutertje, wat een fijn gebaarWoutertje schreef:Voor wie er in de regio Hoorn west-friesland zit, je kan ook bij mij terecht hoor om zo'n zaagtafel te gebruiken
En idd erg mooie speakers worden dit!
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Is ook een mooie kleur. In eerste instantie wilde ik ook voor een donkere grijstint gaan maar omdat het zo'n groot bakbeest is wilde ik het een zachter uiterlijk geven. Dan blend het hopelijk beter in tussen de rest van de woonkamerMechanicalAnimal schreef:niks vreemds aan hoor....maar Landrover heeft, in mijn ogen dan, een fraaiere...Stornoway greyJordi schreef:Vreemd genoeg een volkswagen kleur. Tungsten grijs.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Kan iemand nog iets zinnigs zeggen als het gaat om de plaatsing van de filters? Ik heb eigenlijk nog nooit een commerciële speaker gezien waar de filters aan de buitenkant zitten. Volgens Troels is het beter de filters aan de buitenkant te plaatsen ivm het geweld in het bas compartiment. Lijkt mij sterk.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Is ook onzin. Maar je moet wel rekening houden met een minimum afstand tot de luidsprekerunits van 10-15cm. Dat vanwege de (lucht)spoelen waarvan de waarde wordt beïnvloed door metalen dichtbij? En ik monteer ze altijd zo dat ik er later nog bij kan.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Zou misschien kunnen gaan rammelen, maar als je de onderdelen goed vastzet lijkt me dat onmogelijk. Als je de boel zoveel herrie laat maken hoor je dat rammelen trouwens ook niet meer.Jordi schreef:Kan iemand nog iets zinnigs zeggen als het gaat om de plaatsing van de filters? Ik heb eigenlijk nog nooit een commerciële speaker gezien waar de filters aan de buitenkant zitten. Volgens Troels is het beter de filters aan de buitenkant te plaatsen ivm het geweld in het bas compartiment. Lijkt mij sterk.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ok...ik ben om. Ik ga ze ook bouwen.
Super gaaf Jordi!
Vraag, als ik het goed zie heb je de bass cab wat gekanteld? Dit is geen probleem?
Super gaaf Jordi!
Vraag, als ik het goed zie heb je de bass cab wat gekanteld? Dit is geen probleem?
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ja ze staan iets gekanteld. De verwachting is van niet. We zullen zien 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Leuk man! Heb je al een topic gestart???zoef schreef:Ok...ik ben om. Ik ga ze ook bouwen.![]()
Re: Troels Gravesen Discovery 4
5 berichten in 5 jaar. gaat een heeeel langdurig topic worden.MechanicalAnimal schreef:Leuk man! Heb je al een topic gestart???zoef schreef:Ok...ik ben om. Ik ga ze ook bouwen.![]()
Re: Troels Gravesen Discovery 4
ray5150 schreef:5 berichten in 5 jaar. gaat een heeeel langdurig topic worden.MechanicalAnimal schreef:Leuk man! Heb je al een topic gestart???zoef schreef:Ok...ik ben om. Ik ga ze ook bouwen.![]()
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
