Koffie met muesli? Rare combigervenja schreef:koffie en muesli op.
rijden maar.
tot zo
6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Tsk ... tsk ...Forumregels
ZelFbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe ...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Nee hoorray5150 schreef:In je eentje ?
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
ray5150 schreef:In je eentje ?
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Net weer thuis. Spullen uitgeladen.
Was wederom een leuke ZBA luisterdag
Barry, bedankt
Vond de monitoren van Dré erg fraai
Was wederom een leuke ZBA luisterdag
Barry, bedankt
Vond de monitoren van Dré erg fraai
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ziet er goed uit, hadden dick en Marco niet de 2017 versie van de phonodude mee?
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ziet er goed, smakelijk eten !pappaleo schreef:Nee hoorray5150 schreef:In je eentje ?
IMAG2303.jpg
IMG-20170204-WA0001.jpeg
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ook weer thuis en heb nog twee haringen in de koelkast liggen. 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Dan ben je vast na de lunch al vertrokken als je dat hele eind rijden er nu al op hebt zitten?ds23man schreef:Ook weer thuis en heb nog twee haringen in de koelkast liggen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Nee hoor, om half zes vertrokken en door Duitsland terug gescheurd. Even voor zevenen stonden we al weer bij Democles in Appingedam voor de deur.SSassen schreef:Dan ben je vast na de lunch al vertrokken als je dat hele eind rijden er nu al op hebt zitten?ds23man schreef:Ook weer thuis en heb nog twee haringen in de koelkast liggen.
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Wij zijn ook weer veilig thuis, het spul staat weer binnen.
Nu aan schuiven bij de Griek
Bedankt iedereen voor en meenemen en tentoonstellen van het hele muziek gebeuren. En Barry voor de ideale lokatie, al is het wel een
eind rije !
Met een beetje gelukkig straks nog een sh!tload aan foto's uitzoeken en hier dumpen
Nu aan schuiven bij de Griek
Bedankt iedereen voor en meenemen en tentoonstellen van het hele muziek gebeuren. En Barry voor de ideale lokatie, al is het wel een
Met een beetje gelukkig straks nog een sh!tload aan foto's uitzoeken en hier dumpen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Volgens mij heeft Knuistermans een bord met caviasate gekregen.pappaleo schreef:Nee hoorray5150 schreef:In je eentje ?
IMAG2303.jpg
IMG-20170204-WA0001.jpeg
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Dan Dan ookds23man schreef:Volgens mij heeft Knuistermans een bord met caviasate gekregen.pappaleo schreef:Nee hoorray5150 schreef:In je eentje ?
IMAG2303.jpg
IMG-20170204-WA0001.jpeg
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Zou het? Denk dat dat Caviasaté gedoe van Gerhard een hoog Flappiegehalte heeft. Kan anders nooit zo chronisch zijn... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Kijk nou maar eens goed hoe Peter zit te kijken.Pjotr schreef:Zou het? Denk dat dat Caviasaté gedoe van Gerhard een hoog Flappiegehalte heeft. Kan anders nooit zo chronisch zijn...
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Zo half uurtje thuis, wijntje erbij en eens even nadenken over vandaag...
De vintage speakers van Sander, volgens mij het filter veranderd sinds Alphen? Absolute verbetering! nog fijnere speakers nu
RN Acoustics had weer iets speciaals mee gebracht.
Mooie dipolen
Prachtig klinkende ESL's, Roger Waters was echt prachtig en deed een van de aanwezigen opmerken dat de hond uit de verkeerde hoek het geluidsbeeld in liep, controle van de setmeester wees uit dat dit klopte
Ga voor Goud met ondersteuning in het laag
De Straatsburger was heerlijk en daarna ff 290+ km weggetikt en we zijn weer thuis
Barry en hulptroepen; bedankt voor de prima organisatie, iedereen die wat mee nam om naar te luisteren bedankt voor jullie gesjouw
En iedereen die wat van me gekocht of geruild of gekregen heeft, veel plezier er mee
Tot de volgende in Breda!
De vintage speakers van Sander, volgens mij het filter veranderd sinds Alphen? Absolute verbetering! nog fijnere speakers nu
RN Acoustics had weer iets speciaals mee gebracht.
Mooie dipolen
Prachtig klinkende ESL's, Roger Waters was echt prachtig en deed een van de aanwezigen opmerken dat de hond uit de verkeerde hoek het geluidsbeeld in liep, controle van de setmeester wees uit dat dit klopte
Ga voor Goud met ondersteuning in het laag
De Straatsburger was heerlijk en daarna ff 290+ km weggetikt en we zijn weer thuis
Barry en hulptroepen; bedankt voor de prima organisatie, iedereen die wat mee nam om naar te luisteren bedankt voor jullie gesjouw
En iedereen die wat van me gekocht of geruild of gekregen heeft, veel plezier er mee
Tot de volgende in Breda!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Hahaha, hij kijkt niet blij? D'r zit een vlieg in m'n soep ober!ds23man schreef:knuis.PNG
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
En dan ben ik nog foto's vergeten te maken van de set van Speakerland, de monitors van Dre, de mooie versterkers die er weer waren, de Audio Creative kamer pffffff 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ik mis de prijskaartjes met 'AANBIEDING van/voor ...' of zijn die voor de foto even weggehaald?Shadow schreef:Ga voor Goud met ondersteuning in het laag![]()
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Nee waren verkocht al...
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Zo ook net thuis gekomen.
Eerst nog even bij de lunchroom nog ff wezen eten.
Was ook erg gezellig.
Verder een erg leuke dag gehad.
Barry bedankt voor de goede organisatie.
Mooie spullen gezien en gehoord
De speakers van het copper project deden het weer erg goed.
Is een erg leuke combinatie.
Leuk dat jullie deze weer hebben mee genomen.
Verder weer veel gemist.
Eerst nog even bij de lunchroom nog ff wezen eten.
Was ook erg gezellig.
Verder een erg leuke dag gehad.
Barry bedankt voor de goede organisatie.
Mooie spullen gezien en gehoord
De speakers van het copper project deden het weer erg goed.
Is een erg leuke combinatie.
Leuk dat jullie deze weer hebben mee genomen.
Verder weer veel gemist.
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Nou die klonken op jouw Thorens en de Pearl idd geweldig, maar via de laptop was het niet best,Kappa7 schreef:De speakers van het copper project deden het weer erg goed.
Is een erg leuke combinatie.
Leuk dat jullie deze weer hebben mee genomen.
maar dat waren de heren wel met me eens gelukkig...
Ik heb de drivers er voor iig ook liggen...
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Kamer 1 Creativ Audio.
De Koffie hoek was de hele dag goed bezet.
De Open Baffle, maar dan de tweeter die dan aan de achterzijde gesloten was, jammer van het net niet helemaal consequent van opzet, zal toch schelen lijkt mij. Verder netje in opbouw.
De aanvang van de veiling.
Voor mij dan het feit dat duidelijk werd dat de CA versterker op alle sets een betere partner was, ook op die minimonitors van Speakerland, die dan naar mijn idee voller/ronder klonken.
Zowaar heb ik deze dag ook zelf wat meer rond kunnen kijken, duidelijk weer een ontspannen sfeer.
Barry en de anderen, bedankt voor de organisatie.
Voor AatV , volgende keer het gat in mijn opvoeding dan zelf even meenemen, "Ode am die Freude".
Voor mij dan het feit dat duidelijk werd dat de CA versterker op alle sets een betere partner was, ook op die minimonitors van Speakerland, die dan naar mijn idee voller/ronder klonken.
Zowaar heb ik deze dag ook zelf wat meer rond kunnen kijken, duidelijk weer een ontspannen sfeer.
Barry en de anderen, bedankt voor de organisatie.
Voor AatV , volgende keer het gat in mijn opvoeding dan zelf even meenemen, "Ode am die Freude".
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Da's toch weer leuk te lezen Hans. Waren er al zoveel CA af en demonstrabel? Naast al die van Knuis dan 
