6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ik heb er weer zin in zaterdag!
Vergeten jullie niet je favoriete cd-tje mee te nemen?
Dan zal ik jouw eigen muziek eens via wapperende folie de ruimte in slingeren!
Vergeten jullie niet je favoriete cd-tje mee te nemen?
Dan zal ik jouw eigen muziek eens via wapperende folie de ruimte in slingeren!
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Staan we wederom in dezelfde demoruimtehannesie schreef:Dan kan ik wel voor de bron /streamer en dac zorgen. (Roonserver/Soekris dac/The PIper.)dre schreef:Misschien mijn speakers opsplitsen en een extra CA amp meenemen?
In kamer 3......................?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ik stel de Fantomas toch maar niet op, heb eigenlijk geen zin in extra gesleep. Momenteel druk bezig om 300m2 vloertegel te leggen.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
De filters heb ik van het weekend ingebouwd.
Mijn luidsprekers zijn klaar voor de demo
Mijn luidsprekers zijn klaar voor de demo
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
@Wim esl: zeker weer zin in wapperende folie! je staat dit keer in een andere kamer, om te bewijzen dat het resultaat vorig jaar niet aan de kamer lag
@Gerhard: ok.
@Roland:
@ARK Rick: de phonopreamp gewoon meenemen, kan zo achter de Pearl / phonodude aan. Wat is het voor iets eigenlijk, een spannende OPA opamp oid?
@Democles: heb alle 'losse' aanmeldingen / geen complete sets in kamer 6 gezet. Kan zelf eea samengesteld worden, zonder tijden en weetikhet, komt niet zo nauw allemaal. Wil je bij iemand anders wat proberen, gewoon doen.
@hoekhoorn: Welkom op dit feest!
@pappaleo: Jammer dat Isobarix nog niet zo ver is, kijk maar of je het redt, anders => Breda.
@dre: opslitsen en in kamer 3, prima. Ga nu het programma aanpassen.
@Gerhard: ok.
@Roland:
@ARK Rick: de phonopreamp gewoon meenemen, kan zo achter de Pearl / phonodude aan. Wat is het voor iets eigenlijk, een spannende OPA opamp oid?
@Democles: heb alle 'losse' aanmeldingen / geen complete sets in kamer 6 gezet. Kan zelf eea samengesteld worden, zonder tijden en weetikhet, komt niet zo nauw allemaal. Wil je bij iemand anders wat proberen, gewoon doen.
@hoekhoorn: Welkom op dit feest!
@pappaleo: Jammer dat Isobarix nog niet zo ver is, kijk maar of je het redt, anders => Breda.
@dre: opslitsen en in kamer 3, prima. Ga nu het programma aanpassen.
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ik zet hem in de rij! Deze Trap heb ik overgenomen van Leeuwarden, het is een RJM Audio kit, De VSPS 300.Barry2001 schreef:@ARK Rick: de phonopreamp gewoon meenemen, kan zo achter de Pearl / phonodude aan. Wat is het voor iets eigenlijk, een spannende OPA opamp oid?
Verder kan ik je er weinig over vertellen, los van het feit dat ik er een mooi beschijving + schema bij heb.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Verder, een nieuw programma op pagina 1.
Dre, je staat nogal ruim ingedeeld, zo laten of aanpassen
Kamer 3 15:00 - 17:00 is nog een slot over, wie wil daar, wat mensen samen uit kamer 6 Soos?
Voorstel HJ 80-ties
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Wat is ruim.......
Ik loop gewoon rond als ik het zat ben.
Ik loop gewoon rond als ik het zat ben.
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Ik ben benieuwd.ARK-Deurne schreef:Ik zet hem in de rij! Deze Trap heb ik overgenomen van Leeuwarden, het is een RJM Audio kit, De VSPS 300.Barry2001 schreef:@ARK Rick: de phonopreamp gewoon meenemen, kan zo achter de Pearl / phonodude aan. Wat is het voor iets eigenlijk, een spannende OPA opamp oid?
Verder kan ik je er weinig over vertellen, los van het feit dat ik er een mooi beschijving + schema bij heb.
Leuk om eens wat verschillende phono trappen te beluisteren.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Tuurlijkdre schreef:Wat is ruim.......
Ik loop gewoon rond als ik het zat ben.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
nou heb ik "toevallig" een setje Ga Voor Goud bij me, en ook een klein subje. kan uiteraard spelend worden opgesteld als iemand daar interesse in heeft 
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Naar een setje kleine Alpair's (tochHenkjan schreef:nou heb ik "toevallig" een setje Ga Voor Goud bij me, en ook een klein subje. kan uiteraard spelend worden opgesteld als iemand daar interesse in heeft
Mijn stem heb je!
- Speakerland
- Ook commercieel actief
- Berichten: 144
- Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Namens Speakerland neem ik zaterdag de laatste versie van de Scan Speak MiniMonitor mee, voorzien van de Berylium dome.
De aansturing wordt de nieuwe NAD C 388 met een Bluesound Vault eraan voor de muziek (ook in HD).
Indien gewenst zou ik ook nog een setje Vifa Activa mee kunnen nemen.
Met vriendelijke groet
Ruud Jansen
Speakerland
De aansturing wordt de nieuwe NAD C 388 met een Bluesound Vault eraan voor de muziek (ook in HD).
Indien gewenst zou ik ook nog een setje Vifa Activa mee kunnen nemen.
Met vriendelijke groet
Ruud Jansen
Speakerland
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
leuk!
deze dus: http://www.speakerland.nl/luidsprekermo ... ifa-activa
wat voor units (types) zitten daar in?
deze dus: http://www.speakerland.nl/luidsprekermo ... ifa-activa
wat voor units (types) zitten daar in?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Kamer 3 15:00 - 17:00 is nog een gaatjeHenkjan schreef:nou heb ik "toevallig" een setje Ga Voor Goud bij me, en ook een klein subje. kan uiteraard spelend worden opgesteld als iemand daar interesse in heeft
- Speakerland
- Ook commercieel actief
- Berichten: 144
- Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Hoog is SS dicovery domewat voor units (types) zitten daar in?
Laag is Vifa NE 180
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Lijken veel op de witte monitoren van ouwebok. Vond ik één van de hoogtepunten op de ZBA luisterdag in AlphenSpeakerland schreef:Namens Speakerland neem ik zaterdag de laatste versie van de Scan Speak MiniMonitor mee, voorzien van de Berylium dome.
De aansturing wordt de nieuwe NAD C 388 met een Bluesound Vault eraan voor de muziek (ook in HD).
MiniMonitor Beryl Proto Foto.jpg
Indien gewenst zou ik ook nog een setje Vifa Activa mee kunnen nemen.
Vifa Activa.jpgVifa Activa back.jpg
Met vriendelijke groet
Ruud Jansen
Speakerland
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
AH, ... een gangkast,??! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Het is een gangkast, maar wat voor kast? iets soundbar-achtigs? of een subje.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Een geblindeerd caviahok. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Je hebt van 14:00 - 17:00 samen met de monitoren van Dre Ruud, lang zat. De Vifa Activa's kunnen er zo bijSpeakerland schreef:Namens Speakerland neem ik zaterdag de laatste versie van de Scan Speak MiniMonitor mee, voorzien van de Berylium dome.
De aansturing wordt de nieuwe NAD C 388 met een Bluesound Vault eraan voor de muziek (ook in HD).
MiniMonitor Beryl Proto Foto.jpg
Indien gewenst zou ik ook nog een setje Vifa Activa mee kunnen nemen.
Vifa Activa.jpgVifa Activa back.jpg
Met vriendelijke groet
Ruud Jansen
Speakerland
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Inderdaad iets soundbar achtigs, en met subBarry2001 schreef:Het is een gangkast, maar wat voor kast? iets soundbar-achtigs? of een subje.
2.1 versterkerbordje
2x 13cm woofers in de bodem
2x 7cm breedband speakers + 2x klein tweetertje voorin
Bluetooth - usb - line in - mp3 module
