6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Beste mensen, op pagina 1 3e post staat nu een programma. Het is een eerste aanzet, vanaf a.s. woensdag 1 febr a.s. wordt íe definitief.
Kamer 6 Soos is wat groter, hier staan meer losse spullen bij elkaar om samen muziek te maken.
Ik heb van sommigen van jullie een verzoek gekregen voor een bepaalde tijd, heb zoveel mogelijk geprobeerd hier rekening mee te houden, en de mensen van verder weg wat later op het programma.
Ben vast wat vergeten, en wil je eerder/later/korter/langer laat horen, wordt het aangepast.
Kamer 6 Soos is wat groter, hier staan meer losse spullen bij elkaar om samen muziek te maken.
Ik heb van sommigen van jullie een verzoek gekregen voor een bepaalde tijd, heb zoveel mogelijk geprobeerd hier rekening mee te houden, en de mensen van verder weg wat later op het programma.
Ben vast wat vergeten, en wil je eerder/later/korter/langer laat horen, wordt het aangepast.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heb het idee dat de hoeveelheid apparatuur wat achter blijft dit jaar. Misschien toch maar het Fantomas systeem opstellen?

- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Is toch wel een aardige bezetting zo dacht ik. Heb zelf het origineel van Fantomas al gehoord op de X-Fi, maar pas me uiteraard aan bij wat de bezoeker wil.
Dus bezoekers, wilt u Fantomas?
Dus bezoekers, wilt u Fantomas?
Misschien wel juist een idee, en uurtje voor de veiling, dan weet je wat je koopt?
In kamer 3 is wel wat ruimte voor een attractie erbij lijkt mij.
Kamer 6 lijkt mij juist een beetje te vol en dan mogelijk veel geklets, en het is daar toch al een bar harde ruimte.
In kamer 3 is wel wat ruimte voor een attractie erbij lijkt mij.
Kamer 6 lijkt mij juist een beetje te vol en dan mogelijk veel geklets, en het is daar toch al een bar harde ruimte.
Ik zie dat er in de soos genoeg voor handen is qua versterking en bronnen. Misschien neem ik alleen de Philips speakers mee en kunnen we deze combineren met bijvoorbeeld de buizenversterker van Robert en de streamers.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zit even te kijken, het handigst is dat ik de set in kamer 2 zet en dat die de hele dag beschikbaar is ( de set). Misschien dan wat van het kamer 2 programma naar kamer 3 doorschuiven. Ik neem geen bron mee trouwens.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
@ Hans: kamer 3 kan wat bij, mee eens, pas ik aan.
@Michiel: anders in kamer 3, met jou versterker een set samenstellen?
@Gerhard: verder alles goed daar? Opstellen voor het proberen prima, Fantomas is een experiment waarvan we de uitkomst weten. Voor het proberen prima, maar natuurlijk geen hele dag.
@Michiel: anders in kamer 3, met jou versterker een set samenstellen?
@Gerhard: verder alles goed daar? Opstellen voor het proberen prima, Fantomas is een experiment waarvan we de uitkomst weten. Voor het proberen prima, maar natuurlijk geen hele dag.
Ok, dan toch de set met 12E1 Buizen Mono Blokken met Vintage 3 weg speakers doen?Barry2001 schreef:@Michiel: anders in kamer 3, met jou versterker een set samenstellen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Vind het wel gaaf eigenlijk 
Dat lijkt me een prima plan! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik bedoel daar mee dat ik de handel gewoon aan 1 zijde van de ruimte neerzet gedurende de dag en dat iedereen er gewoon naar kan luisteren als er geen ander ding draait. Niet dat ik een ruimte de gehele dag claim......Barry2001 schreef:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Je hebt het over wat van kamer 2 doorschuiven naar een andere kamer, vandaar. Tsja, lijkt me prima plan verder als je de moeite wilt nemen 
- RNacoustics
- Contacteer:
Mooi programma zo
Van 13.30 uur tot 17.00 uur een demo geven, is rijkelijk lang. Na mij kan zeg, vanaf 15.30 uur eventueel nog een demo van iemand anders achter aan geplakt worden
Heb ik nog de gelegenheid om andere zelfbouw creaties te bewonderen
Van 13.30 uur tot 17.00 uur een demo geven, is rijkelijk lang. Na mij kan zeg, vanaf 15.30 uur eventueel nog een demo van iemand anders achter aan geplakt worden
Heb ik nog de gelegenheid om andere zelfbouw creaties te bewonderen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Is ook zo, we plakken er een sessie tussen, dan is het beter verdeeld.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Een vervelend bericht, Jeroen (kamer 3 10:00) is in het ziekenhuis opgenomen en moet afzeggen, beterschap mocht je meelezen. Erg jammer, ik heb deze set gehoord (al is het even geleden) en was er van onder de indruk toen, ik hoop die in een volgende editie nog eens te mogen toevoegen aan de dag. Gezondheid gaat altijd voor natuurlijk.
Wordt morgen denk ik, maar kamer 3 krijgt dan helemaal een nieuwe indeling.
Wordt morgen denk ik, maar kamer 3 krijgt dan helemaal een nieuwe indeling.
Misschien mijn speakers opsplitsen en een extra CA amp meenemen?
Mooi programma zo.
Fijn dat ik aan het begin van de dag zit zo dat ik de tijd heb om op te bouwen.
Twee man uit de bollenstreek zijn er ook bij en kijken er naar uit!
- pappaleo
- Contacteer:
Nou, de Isobarix is nog niet gereed. Zojuist de eerste geluidjes er uit gehoord en toen begon de tv terreur weer. Voorheen wachtte ik rustig af tot dat afgelopen was, maar de laatste tijd kan dat niet meer wegens vroeg op.
- ARK-Deurne
Idd Mooi programma zo, zo te zien heeft ieder ruim de tijd om op te bouwen en het gebeuren ter gehoren te brengen
Zal zelf mijn [plankjes]phonotrap ook meenemen. Mochten we nog tijd overhebben..

Ik probeer ook op tijd aanwezig te zijn. dan kan ik een handje helpen mocht het nodig zijn.Kappa7 schreef:Mooi programma zo.![]()
Zal zelf mijn [plankjes]phonotrap ook meenemen. Mochten we nog tijd overhebben..

Dan kan ik wel voor de bron /streamer en dac zorgen. (Roonserver/Soekris dac/The PIper.)dre schreef:Misschien mijn speakers opsplitsen en een extra CA amp meenemen?
In kamer 3......................?
Ja, ik kan ook nog wel wat extra muziek gebruikenhannesie schreef:Dan kan ik wel voor de bron /streamer en dac zorgen. (Roonserver/Soekris dac/The PIper.)dre schreef:Misschien mijn speakers opsplitsen en een extra CA amp meenemen?
In kamer 3......................?
- Leeuwarden
Ziet er bekend uit... ben jij er net zo tevreden mee als ik er mee was?ARK-Deurne schreef:Idd Mooi programma zo, zo te zien heeft ieder ruim de tijd om op te bouwen en het gebeuren ter gehoren te brengen
Ik probeer ook op tijd aanwezig te zijn. dan kan ik een handje helpen mocht het nodig zijn.Kappa7 schreef:Mooi programma zo.![]()
Zal zelf mijn [plankjes]phonotrap ook meenemen. Mochten we nog tijd overhebben..![]()
Zie dat er in kamer 6 geen speeltijden bij staan? Dus alles inpluggen en om het nummer een andere set?
Een keer wat anders, leuk
Een keer wat anders, leuk
Laatst gewijzigd door democles op ma 30 jan 2017, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- ARK-Deurne
Ik heb het idee dat ik nog niet de juiste platenspeler/element ter beschikking heb. Dus als hij van het weekend aan George zn platenspeler hangt, kan ik je meteen een antwoord gevenLeeuwarden schreef:Ziet er bekend uit... ben jij er net zo tevreden mee als ik er mee was?ARK-Deurne schreef:Idd Mooi programma zo, zo te zien heeft ieder ruim de tijd om op te bouwen en het gebeuren ter gehoren te brengen
Zal zelf mijn [plankjes]phonotrap ook meenemen. Mochten we nog tijd overhebben..![]()