Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Een aanvulling voor Termino!
Da's ook waar.
Eerst maar eens testen als ze in de grondlak staan.
Misschien bevalt het helemaal niet.
Eerst maar eens testen als ze in de grondlak staan.
Misschien bevalt het helemaal niet.
Re: Een aanvulling voor Termino!
Er komt geen fineer op.
Het voordeel van fineer is dan weer dat je veel minder werk hebt en sneller een goed resultaat.
Het voordeel van fineer is dan weer dat je veel minder werk hebt en sneller een goed resultaat.
Re: Een aanvulling voor Termino!
Dat begrijp ik!Walt schreef:In dat geval neem ik ze graag van je over..
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Hier onder de plaatjes van de freesmal voor de rondingen van R=42mm
Ze beginnen al flink zwaar te worden.......
Ronde kanten er aan,grondlak,plamuren,schuren,grondlak en op naar de spuiter!
Ze beginnen al flink zwaar te worden.......
Ronde kanten er aan,grondlak,plamuren,schuren,grondlak en op naar de spuiter!
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Volgende keer dat ik subs ga bouwen, mag jij het plaatmateriaal frezen en zagen. Netjes, hoor! Ziet er heel degelijk en zwaar uit!
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Was niet lullig bedoeld, hoor. Dat houtwerk ziet er erg netjes uit.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Gelukkig!
30mm mdf omdat 25mm niet aanwezig was.
30mm mdf omdat 25mm niet aanwezig was.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Hoe heb je het verstek gezaagd, gewoon met een zaagtafel? 
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Je bent weer lekker bezig Dré
Weer een mooie creatie uit jou hand
Weer een mooie creatie uit jou hand
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Met de cirkelzaag met geleiderails.toetertje schreef:Hoe heb je het verstek gezaagd, gewoon met een zaagtafel?
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Oke, op mijn zaagtafel kreeg ik het niet strak.
Ik denk dat ik maar eens een invalzaag moet proberen.
Ik denk dat ik maar eens een invalzaag moet proberen.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Voor mij niets anders meer.
Alleen een tafel met geleiderails zaagt mooier.
Alleen een tafel met geleiderails zaagt mooier.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Prachtig Dre, niet lang meer en je kan ernaar luisteren zo te zien!
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
We gaan rustig verder...
De DLCP is nog niet klaar,dus eerst zal er met een ds4.0 gespeeld gaan worden.
De DLCP is nog niet klaar,dus eerst zal er met een ds4.0 gespeeld gaan worden.
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Die Eton woofers kunnen best wat druk maken natuurlijk, maar het is denk ik vooral de kwalitatief extreem hoogwaardige klank waarom Dre deze gaat inzetten.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Een aanvulling voor Termino! subs met Eton 12/680.
Inderdaad!
Ik speel eigenlijk nooit echt hard.
Ik speel eigenlijk nooit echt hard.
