Momenteel ben ik bezig aan een 2 tal subjes om Termino te ondersteunen.
De units zijn de prachtige Eton 12-680,deze staan al een paar jaartjes in de belangstelling.
Rond de 60 liter netto is mooi voor deze unit.
De aansturing gaat gebeuren met een setje Hypex UCD400hg hxr i.c.m. de DLCP.(komt er ook aan)
De eerste plankies zijn gezaagd en het plakken is begonnen:
Laatst gewijzigd door dre op ma 20 feb 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Jouw termino heeft ondersteuning nodig in het laag ?
Da's wel zeker!
Nu zit er een basboost in de versterker ingebouwd,normaal beginnen ze al bij 60hz af te vallen.
Dat gat tot 60hz kan nu wel gedicht worden denk ik.
Laatst gewijzigd door dre op za 28 jan 2017, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe het dan gelijk goed, Ncore.
Geen budget? met ladingen drivers op de plank kan je voldoende budget creëren.
de DLCP.(komt er ook aan)
En die gaat knuisje bouwen?
knuisje schreef:
Toen Dre mij benaderde voor het solderen van een zestal ZBA CA's bedacht ik mij dat hij met zijn ervaring en kunde wellicht dan mijn kasten kon bouwen. En zo geschiedde...
De DLCP word dan je pré versterker die zowel subs als de termino's aanstuurt?
Doe het dan gelijk goed, Ncore.
Geen budget? met ladingen drivers op de plank kan je voldoende budget creëren.
de DLCP.(komt er ook aan)
En die gaat knuisje bouwen?
knuisje schreef:
Toen Dre mij benaderde voor het solderen van een zestal ZBA CA's bedacht ik mij dat hij met zijn ervaring en kunde wellicht dan mijn kasten kon bouwen. En zo geschiedde...
De DLCP word dan je pré versterker die zowel subs als de termino's aanstuurt?
Ncore kan altijd nog,nu had ik voor een heel fraaie prijs en set.
Of Ncore tot 60hz zo'n verschil maakt.........
In ieder geval spuitwerk,waarschijnlijk hooglans zwart.
Of ik dat zelf ga doen,of laat doen hangt een beetje van de spuit prijs af.
Vraag eens prijs bij Autoschade Bollenstreek in Noordwijkerhout (Gieterij). Denk dat je die al wel kent. Aardige vent, vond hem vorige keer alleszins redelijk van prijs en leverde goed werk.
In ieder geval spuitwerk,waarschijnlijk hooglans zwart.
Of ik dat zelf ga doen,of laat doen hangt een beetje van de spuit prijs af.
Vraag eens prijs bij Autoschade Bollenstreek in Noordwijkerhout (Gieterij). Denk dat je die al wel kent. Aardige vent, vond hem vorige keer alleszins redelijk van prijs en leverde goed werk.
Ja,die ken ik wel.......
Zo'n 3x per week.
Wij komen daar al zeker 15 jaar.
Ok, vragen naar de bekende weg dus Betere prijs/prestatieverhouding zou ik ook niet weten in de buurt. Maat wat zijn die spuitkosten nou in vergelijk met die Etons?