Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Hans, stop die twee amps in een doos en stuur maar even naar mij op. Dat gaat sneller dan dit geklooi op afstand via een forum.
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Is waarschijnlijk wel het beste. Kan je mij een PB sturen met adres gegevens? Ik stuur je dan wel het kastje met de UcD's voor het rechter kanaal, dan maak ik het linker kanaal wel identiek. Nogmaals zeer veel dank.ds23man schreef:Hans, stop die twee amps in een doos en stuur maar even naar mij op. Dat gaat sneller dan dit geklooi op afstand via een forum.
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Ik vind het toch wel een beetje triest om te zien hoe die netspanningskabels in die ucd kast zijn afgewerkt...
Zoveel geld uitgeven aan dure en hoogwaardige spullen en het dan zó afwerken. met gaffa tape...
Zoveel geld uitgeven aan dure en hoogwaardige spullen en het dan zó afwerken. met gaffa tape...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Ik heb ze nu hier. Eerst maar eens leeghalen en opnieuw beginnen:
Ah fijn, de connectoren zijn met de bekende rommeltang uit de gammel gedaan. Op de UCD400 trok ik de kabels er zo uit.
Wat kost een goede tang nou?
https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=2113
Ah fijn, de connectoren zijn met de bekende rommeltang uit de gammel gedaan. Op de UCD400 trok ik de kabels er zo uit.
Wat kost een goede tang nou?
https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=2113
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Jag schreef:Hoe is dit nou afgelopen?
Nou Jag en daar moeten we het maar mee doen.ds23man schreef:Goed.
Misschien moet je de vraag anders formuleren.
Jaren met een ander soort tang gewerkt, maar als je eenmaal met de juiste tang hebt gewerkt wil je niet anders meer en snap je jezelf niet dat je zo lang hebt lopen klooien met een andere tang.ds23man schreef:
Ah fijn, de connectoren zijn met de bekende rommeltang uit de gammel gedaan. Op de UCD400 trok ik de kabels er zo uit.
Wat kost een goede tang nou?
https://www.hypexshop.com/DetailServlet?detailID=2113
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
De bekabeling overnieuw gedaan en in werkende staat naar de eigenaar geretourneerd.
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
ds23man schreef:De bekabeling overnieuw gedaan en in werkende staat naar de eigenaar geretourneerd.
Re: Hulp gevraagd voor Meten met Hypex Filter Design
Met dank van de eigenaar.ds23man schreef:De bekabeling overnieuw gedaan en in werkende staat naar de eigenaar geretourneerd.
