Dayton RS tmww
Moderator: Beheerdersteam
Dayton RS tmww
Beste allemaal,
Na een lange zoektocht en veel advies te hebben gekregen op dit forum is mijn oog op het volgende ontwerp gevallen.
Namelijk de Dayton RS tmww
Alles over het ontwerp is hier te vinden.
http://www.htguide.com/forum/showthread ... ge=1&pp=35
http://www.htguide.com/forum/showthread.php4?t=22393
Het is al een bewezen consept en er zijn veel positiefe reacties van.
Meerdere mensen hebben verschillende ontwerpen gemaakt die naar hun smaak is aangepast.
Mijn oog viel op dit ontwerp: http://www.htguide.com/forum/showthread ... light=tmww
Bestaande uit 2x Dayton RS225 (low) 1x Dayton RS150 (mid) 1x Seas 27TBFC/G (H1212) ( hi)
Ik heb ook al uitgezocht of alles leverbaar is hier in NL en dat is gelukkig het geval. ook de actuele prijzen heb ik.
Bij parts express en madisound ongeveer. €530,- ex shipping en douane kosten
Bij Rumoh ongeveer €725,-
Dit is voor alle drivers en filtercomponten. Ex hout en isolatie e.d.
Nu ben ik erg nieuwschierig naar hoe ze klinken en ben daarom opzoek gegaan of ik iemand kan vinden die deze speakers ooit heeft gebouwd hier in NL.
Helaas kan ik niemand vinden die ze heeft gebouwd.
Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ze gebouwd hebben of ooit ze beluisterd hebben.
Indien mogelijk zou ik graag een keer komen luisteren. zodat ik zeker weet wat ik bouw.
Na een lange zoektocht en veel advies te hebben gekregen op dit forum is mijn oog op het volgende ontwerp gevallen.
Namelijk de Dayton RS tmww
Alles over het ontwerp is hier te vinden.
http://www.htguide.com/forum/showthread ... ge=1&pp=35
http://www.htguide.com/forum/showthread.php4?t=22393
Het is al een bewezen consept en er zijn veel positiefe reacties van.
Meerdere mensen hebben verschillende ontwerpen gemaakt die naar hun smaak is aangepast.
Mijn oog viel op dit ontwerp: http://www.htguide.com/forum/showthread ... light=tmww
Bestaande uit 2x Dayton RS225 (low) 1x Dayton RS150 (mid) 1x Seas 27TBFC/G (H1212) ( hi)
Ik heb ook al uitgezocht of alles leverbaar is hier in NL en dat is gelukkig het geval. ook de actuele prijzen heb ik.
Bij parts express en madisound ongeveer. €530,- ex shipping en douane kosten
Bij Rumoh ongeveer €725,-
Dit is voor alle drivers en filtercomponten. Ex hout en isolatie e.d.
Nu ben ik erg nieuwschierig naar hoe ze klinken en ben daarom opzoek gegaan of ik iemand kan vinden die deze speakers ooit heeft gebouwd hier in NL.
Helaas kan ik niemand vinden die ze heeft gebouwd.
Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ze gebouwd hebben of ooit ze beluisterd hebben.
Indien mogelijk zou ik graag een keer komen luisteren. zodat ik zeker weet wat ik bouw.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Dayton RS tmww
Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Dayton RS tmww
eh, watte???Thomecek schreef:Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dayton RS tmww
En op de HTguide krijg je geen plaatjes te zien, zal je waarschijnlijk eerst moeten registreren.
Re: Dayton RS tmww
Sorry de foto's staat niet op . Ik heb geen idee waarom niet . Ik krijg HTTP fout , weet iemand waarom?
Re: Dayton RS tmww
Mogelijk zijn je foto's te groot qua bestand.
gebruik dit freeware-programmatje : http://www.bricelam.net/ImageResizer/
gebruik dit freeware-programmatje : http://www.bricelam.net/ImageResizer/
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Dayton RS tmww
Niet van die moeilijke vragen stellen, James.Jamesblond schreef:Waar is de tweede w in tmww?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Dayton RS tmww
Potverdorie, plaats eens een scherpe foto zo zien ze niet eruit.Thomecek schreef:Eindelijk is gelukt .Zo ziet ze eruit.
BTW, mooi geworden, de enige juiste kleur bij deze drivers is zwart.
