Dayton RS tmww

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
gforse
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 04 feb 2009, 18:35

Dayton RS tmww

Bericht door gforse »

Beste allemaal,

Na een lange zoektocht en veel advies te hebben gekregen op dit forum is mijn oog op het volgende ontwerp gevallen.

Namelijk de Dayton RS tmww
Alles over het ontwerp is hier te vinden.
http://www.htguide.com/forum/showthread ... ge=1&pp=35
http://www.htguide.com/forum/showthread.php4?t=22393

Het is al een bewezen consept en er zijn veel positiefe reacties van.
Meerdere mensen hebben verschillende ontwerpen gemaakt die naar hun smaak is aangepast.

Mijn oog viel op dit ontwerp: http://www.htguide.com/forum/showthread ... light=tmww
Bestaande uit 2x Dayton RS225 (low) 1x Dayton RS150 (mid) 1x Seas 27TBFC/G (H1212) ( hi)

Ik heb ook al uitgezocht of alles leverbaar is hier in NL en dat is gelukkig het geval. ook de actuele prijzen heb ik.

Bij parts express en madisound ongeveer. €530,- ex shipping en douane kosten
Bij Rumoh ongeveer €725,-
Dit is voor alle drivers en filtercomponten. Ex hout en isolatie e.d.

Nu ben ik erg nieuwschierig naar hoe ze klinken en ben daarom opzoek gegaan of ik iemand kan vinden die deze speakers ooit heeft gebouwd hier in NL.
Helaas kan ik niemand vinden die ze heeft gebouwd.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ze gebouwd hebben of ooit ze beluisterd hebben.
Indien mogelijk zou ik graag een keer komen luisteren. zodat ik zeker weet wat ik bouw.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Dayton RS tmww

Bericht door bas focal m180 »

iets wat er erg op lijkt de Dryade http://www.xenophonics.net/indexnl.htm
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Thomecek »

Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Dayton RS tmww

Bericht door wouter »

Thomecek schreef:
Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen
eh, watte???
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dayton RS tmww

Bericht door ds23man »

En op de HTguide krijg je geen plaatjes te zien, zal je waarschijnlijk eerst moeten registreren.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Dayton RS tmww

Bericht door wouter »

topic uit 2011, een voor de rest niet heel Nederlands die reactie net
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Thomecek »

Zo zitten ze eruit
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dayton RS tmww

Bericht door ray5150 »

Thomecek schreef:
Zo zitten ze eruit
:think: :think: :think:
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Thomecek »

Sorry de foto's staat niet op . Ik heb geen idee waarom niet . Ik krijg HTTP fout , weet iemand waarom?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dayton RS tmww

Bericht door ray5150 »

Mogelijk zijn je foto's te groot qua bestand.
gebruik dit freeware-programmatje : http://www.bricelam.net/ImageResizer/
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dayton RS tmww

Bericht door ds23man »

Mogen niet groter dan 1 mb zijn.
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Thomecek »

Eindelijk is gelukt .Zo ziet ze eruit.
Bijlagen
IMAG1976_1.jpg
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Thomecek »

En de cross-over
Bijlagen
IMG_20161214_183242_1.jpg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dayton RS tmww

Bericht door dre »

Mooi! 8)
Jamesblond
Berichten: 791
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
Locatie: Arnhem

Re: Dayton RS tmww

Bericht door Jamesblond »

Waar is de tweede w in tmww?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Dayton RS tmww

Bericht door hannesie »

Jamesblond schreef:
Waar is de tweede w in tmww?
Niet van die moeilijke vragen stellen, James. :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Dayton RS tmww

Bericht door bas focal m180 »

Thomecek schreef:
Eindelijk is gelukt .Zo ziet ze eruit.
Potverdorie, plaats eens een scherpe foto zo zien ze niet eruit.

BTW, mooi geworden, de enige juiste kleur bij deze drivers is zwart.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”