oyaide uit china
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
oyaide uit china
Ik ben op zoek naar mogelijkheden en materiaal om zelf netsnoeren te maken. Bij aliexpress https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... aide+p-o79 zie ik stekkers die naar mijn idee veel te goedkoop zijn. Namaak? Hoge marge in de handel? bij sommige omschrijvingen staat 'oyaide style', namaak dus. Maar daarmee ook slechter?
Wie heeft er ervaring mee? http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 18&t=24407 zijn dit niet dezelfde?
Wie heeft er ervaring mee? http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 18&t=24407 zijn dit niet dezelfde?
Re: oyaide uit china
+1
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: oyaide uit china
En daar heeft de Action ook wel weer een oplossing voor:ray5150 schreef:+1
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.
Re: oyaide uit china
ray5150 schreef:+1
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.
eh, zou zwart wat zijn? belden 19364?
Re: oyaide uit china
Zeg dat nou niet. Gerhard gaat nou helemaal op tilt, stuiterend zijn boerenschuur in de rondte met sexy Action spuitbussensnoef3 schreef:ray5150 schreef:+1
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.Ik doe er dan wel een sexy kabel in die mooi kleurt bij zwart.
eh, zou zwart wat zijn? belden 19364?
Maar over dat Chinese spul. Dat kan erg wisselend zijn. Ik heb de ervaring dat dat transparante plastic nogal eens snel scheurt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: oyaide uit china
Daar heb je dan weer kekke kousjes voor....Pjotr schreef:Zeg dat nou niet. Gerhard gaat nou helemaal op tilt, stuiterend zijn boerenschuur in de rondte met sexy Action spuitbussensnoef3 schreef:ray5150 schreef:+1
Of stekkers van Kopp. oerdegelijk spul, worden ook in de bouw en industrie gebruikt.
http://www.kopp.eu/de/produktkatalog/st ... /179516009
één nadeel, ze zijn absoluut niet sexy...of dat een nadeel is moet je maar voor jezelf uitmaken.Ik doe er dan wel een sexy kabel in die mooi kleurt bij zwart.
eh, zou zwart wat zijn? belden 19364?![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: oyaide uit china
op http://www.jouwhifi.nl hebben ze beschaafd (normaal) geprijsde audiofiele stekkers en kabels
Re: oyaide uit china
Wat is er eigenlijk mis met een standaard geaard netsnoer ?
Ik heb toch enigszins de indruk dat dit een typisch voorbeeld is van een aanbod waarvoor een vraag gecreëerd is...
Ik heb toch enigszins de indruk dat dit een typisch voorbeeld is van een aanbod waarvoor een vraag gecreëerd is...
Re: oyaide uit china
Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
Re: oyaide uit china
Hoi,
Ik heb onlangs hoogwaardige netkabels gemaakt met o.a. Belden. Als je op de link klikt zie je links, kosten en info staan:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 18&t=24407
Ik heb onlangs hoogwaardige netkabels gemaakt met o.a. Belden. Als je op de link klikt zie je links, kosten en info staan:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 18&t=24407
Re: oyaide uit china
Jazeker, zeer degelijk. Ik heb de goedkope en wat duurdere.
Kwalitatief geen verschil op de vergulde schroefjes na.
Hier hebben ze een redelijk aanbod aan sleeves in diverse maten en kleuren: http://stores.ebay.nl/egomongkokworld/C ... 7752793018
Kwalitatief geen verschil op de vergulde schroefjes na.
Hier hebben ze een redelijk aanbod aan sleeves in diverse maten en kleuren: http://stores.ebay.nl/egomongkokworld/C ... 7752793018
Re: oyaide uit china
Alleen als je ze ook vakkundig in elkaar kan zetten. Anders kun je beter een standaard netsnoer gebruiken, is ook nog eens voordeliger.Zweitse schreef:Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
Re: oyaide uit china
+1richard schreef:Alleen als je ze ook vakkundig in elkaar kan zetten. Anders kun je beter een standaard netsnoer gebruiken, is ook nog eens voordeliger.Zweitse schreef:Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
Re: oyaide uit china
Het materiaal van de chinese stekkers is brass oftewel messing. Bij de hongkong verkopers op ebay heet het 'Anaerobic phospher bronze (surface polishing)'
Is dat erg? zijn stekkers van bals van ander materiaal?
Is dat erg? zijn stekkers van bals van ander materiaal?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: oyaide uit china
Niks Ray, he-le-maal niks.ray5150 schreef:Wat is er eigenlijk mis met een standaard geaard netsnoer ?
netsnoer-euro-15-m-geaard.jpg
Ik heb toch enigszins de indruk dat dit een typisch voorbeeld is van een aanbod waarvoor een vraag gecreëerd is...
