Ik ben Wim

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
makaki
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 14 dec 2016, 17:17

Ik ben Wim

Bericht door makaki »

Even voorstellen ik ben Wim woon in apeldoorn ben 56 jaar en in mijn jeugd dat is lang geleden ben ik begonnen met de Philips experimenteer dozen en daarna met de Philips bouwpakketten.
En zo door gegroeid ik ben nu bezig om een paar luidsprekers te maken 2 weg systeem .
Mijn installatie bestaat uit eindversterker van audio en Techniek de A50 met 4 mosfets en een stuurbuis.
Voorversterker JK ultimate Dac Jk Ultimate Phono Jk Ultimate platenspeler Thorens 124 mark2 CD speler JK Reference .
Heb ook nog zelfgebouwd een 300B SE eindversterker.
De speakers de ik nu gebruik is een 2 weg Vistaton systeem.
Daarnaast heb ik ook nog de Mini Cresendo van Elktuur en een klasse A versterker ook van Elktuur de Prelude voorversterker ook van elktuur.
Er staan ook nog een aantal dingen op de wachtlijst nml een buizen voorversterker en ook nog een buizen eindversterker en dan het liefst de Attila van Triode Dick ben onderdelen aan het verzamelen.
Zal vast nog wel iets vergeten zijn .
Groet Wm
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Ik ben Wim

Bericht door ray5150 »

Hoi Wim, welkom hier.
Dat klinkt als een mooie verzameling, je weet dat we dol zijn op foto's hier ? :lol:

:foto:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Ik ben Wim

Bericht door Henkjan »

Hallo Wim,welkom hier!
makaki
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 14 dec 2016, 17:17

Re: Ik ben Wim

Bericht door makaki »

foto (15) (Medium).JPG
Hier een eerste foto

Groet Wim
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Ik ben Wim

Bericht door Shadow »

Mooi! :rock:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Ik ben Wim

Bericht door dre »

Welkom Wim!

Ik zie dat je al even staat te schuren. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Ik ben Wim

Bericht door ray5150 »

Ik bedoelde eigenlijk foto's van de andere (Elektuur) bouwsels...
makaki
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 14 dec 2016, 17:17

Re: Ik ben Wim

Bericht door makaki »

Heb ik nog niet op foto staan zal me daar in het weekend is mee bezig houden.
Groet Wim
Plaats reactie