Ik ben Wim
Moderator: Beheerdersteam
Ik ben Wim
Even voorstellen ik ben Wim woon in apeldoorn ben 56 jaar en in mijn jeugd dat is lang geleden ben ik begonnen met de Philips experimenteer dozen en daarna met de Philips bouwpakketten.
En zo door gegroeid ik ben nu bezig om een paar luidsprekers te maken 2 weg systeem .
Mijn installatie bestaat uit eindversterker van audio en Techniek de A50 met 4 mosfets en een stuurbuis.
Voorversterker JK ultimate Dac Jk Ultimate Phono Jk Ultimate platenspeler Thorens 124 mark2 CD speler JK Reference .
Heb ook nog zelfgebouwd een 300B SE eindversterker.
De speakers de ik nu gebruik is een 2 weg Vistaton systeem.
Daarnaast heb ik ook nog de Mini Cresendo van Elktuur en een klasse A versterker ook van Elktuur de Prelude voorversterker ook van elktuur.
Er staan ook nog een aantal dingen op de wachtlijst nml een buizen voorversterker en ook nog een buizen eindversterker en dan het liefst de Attila van Triode Dick ben onderdelen aan het verzamelen.
Zal vast nog wel iets vergeten zijn .
Groet Wm
En zo door gegroeid ik ben nu bezig om een paar luidsprekers te maken 2 weg systeem .
Mijn installatie bestaat uit eindversterker van audio en Techniek de A50 met 4 mosfets en een stuurbuis.
Voorversterker JK ultimate Dac Jk Ultimate Phono Jk Ultimate platenspeler Thorens 124 mark2 CD speler JK Reference .
Heb ook nog zelfgebouwd een 300B SE eindversterker.
De speakers de ik nu gebruik is een 2 weg Vistaton systeem.
Daarnaast heb ik ook nog de Mini Cresendo van Elktuur en een klasse A versterker ook van Elktuur de Prelude voorversterker ook van elktuur.
Er staan ook nog een aantal dingen op de wachtlijst nml een buizen voorversterker en ook nog een buizen eindversterker en dan het liefst de Attila van Triode Dick ben onderdelen aan het verzamelen.
Zal vast nog wel iets vergeten zijn .
Groet Wm
Re: Ik ben Wim
Hoi Wim, welkom hier.
Dat klinkt als een mooie verzameling, je weet dat we dol zijn op foto's hier ?

Dat klinkt als een mooie verzameling, je weet dat we dol zijn op foto's hier ?
Re: Ik ben Wim
Heb ik nog niet op foto staan zal me daar in het weekend is mee bezig houden.
Groet Wim
Groet Wim
