Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Een paar kastjes lijmen, kwastje Warnex en een paar kabeltjes solderen moet toch wel in 4 weken lukken?
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Er komt fineer op, weet alleen nog niet welke soort, dat gaat dus nog wel even duren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Zucht, waarom moet er altijd fineer op? Blijkbaar ontstijgen we nog steeds niet de eerste radio die er uit moest zien als een meubelstuk om moeders de vrouw te vriend te houden.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
En in de tijd dat de eerste radio's uitkwamen, hadden vrouwen nog niet eens stemrecht..
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
En waarom zit er tegenwoordig dan geen fineer meer op een tv of hifi apparaat?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Nee, maar ze hadden wel de broek aan qua huishouden en inrichting......ray5150 schreef:En in de tijd dat de eerste radio's uitkwamen, hadden vrouwen nog niet eens stemrecht..
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Search, and thou will find...ds23man schreef:En waarom zit er tegenwoordig dan geen fineer meer op een tv of hifi apparaat?
http://www.accuphase.com/model/c-2850.html
http://www.accuphase.com/model/dp-720.html
Laatst gewijzigd door ray5150 op di 03 jan 2017, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Goed punt.ds23man schreef:Zucht, waarom moet er altijd fineer op? Blijkbaar ontstijgen we nog steeds niet de eerste radio die er uit moest zien als een meubelstuk om moeders de vrouw te vriend te houden.
Hoogglans zwart is natuurlijk veeeeel mooierder
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
dubbelzijdig plakband, van dat brede waarmee je ook tapijt vastzet
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Oké, ga ik dat halen.Henkjan schreef:dubbelzijdig plakband, van dat brede waarmee je ook tapijt vastzet
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Bison Tix werkt ook, maar dan ga je weer van die rare fineeracties houden..... 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Uw punt is? Je begeeft je op dun ijs Rayray5150 schreef:En in de tijd dat de eerste radio's uitkwamen, hadden vrouwen nog niet eens stemrecht..
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Tapijtlijm werkt ook en als je een compressor hebt kan je ook nietjes gebruiken. Of beide.Zweitse schreef:Oké, ga ik dat halen.Henkjan schreef:dubbelzijdig plakband, van dat brede waarmee je ook tapijt vastzet
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Tapijtlijm is inderdaad ook nog een optie.Leeuwarden schreef:Tapijtlijm werkt ook en als je een compressor hebt kan je ook nietjes gebruiken. Of beide.Zweitse schreef:Oké, ga ik dat halen.Henkjan schreef:dubbelzijdig plakband, van dat brede waarmee je ook tapijt vastzet
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Bij de kwantum... Ruikt niet lekker maar dat is zo weer weg als het gedroogd is.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Kokertje montage kit van de Action. kun je ook heel goed noppenschuim mee bevestigen, dit in tegenstelling tot bizonkit, dat laat het schuim juist smelten.Zweitse schreef:Tapijtlijm is inderdaad ook nog een optie.Leeuwarden schreef:Tapijtlijm werkt ook en als je een compressor hebt kan je ook nietjes gebruiken. Of beide.Zweitse schreef:Oké, ga ik dat halen.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Niet echt. de eerste radio uitzending vond plaats in 1919. klik.SSassen schreef:Uw punt is? Je begeeft je op dun ijs Rayray5150 schreef:En in de tijd dat de eerste radio's uitkwamen, hadden vrouwen nog niet eens stemrecht..
Actief stemrecht voor vrouwen is pas in 1922 ingevoerd, kiesrecht bestond wel al iets langer voor vrouwen. klik.
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 07 jan 2017, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Ik heb nog wel een koker polymax liggen, zou dat ook werken?
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Ja hoor, alleen zonde van die dure polymax, montage kit van de Action kost minder dan de helft daarvan.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Ja, maar anders blijft het waarschijnlijk toch maar liggen.
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Heb je geen niet pistool , niet op lucht maar met een veer

