Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
SARK
- Berichten: 7728
- Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
- Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK »
ps.
Foto's van de wond

(kat en unit

)
-
tearitup
- Berichten: 57
- Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 21:51
Bericht
door tearitup »
.
Laatst gewijzigd door
tearitup op vr 09 nov 2018, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo »
En? Heb je al een foto?...Ben wel nieuwsgierig....
-
tearitup
- Berichten: 57
- Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 21:51
Bericht
door tearitup »
.
Laatst gewijzigd door
tearitup op vr 09 nov 2018, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pjotr
- Berichten: 36749
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Je houdt de spanning er wel in zeg

-
tearitup
- Berichten: 57
- Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 21:51
Bericht
door tearitup »
.
Laatst gewijzigd door
tearitup op vr 09 nov 2018, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Naar ik kan zien is de reparatie keurig uitgevoerd.

-
Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo »
Zeker keurig gerepareerd!
-
Pjotr
- Berichten: 36749
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Heel netjes, je ziet er vrijwel niets meer van.
-
tearitup
- Berichten: 57
- Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 21:51
Bericht
door tearitup »
.
Laatst gewijzigd door
tearitup op vr 09 nov 2018, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Shadow
- Berichten: 20401
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
En wat heb je voor kit gebruikt op de kat?
-
Pjotr
- Berichten: 36749
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Secondelijm, wat anders?

-
SARK
- Berichten: 7728
- Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
- Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK »
Shadow schreef:En wat heb je voor kit gebruikt op de kat?
Haha ... Kit-Kat
(bestaat dat nog?).