Werktafel
Moderator: Beheerdersteam
Re: Werktafel
Ik vraag me af hoe je daaraan een werkblad zou willen bevestigen, er zal dan toch iets van een subframe of verloop brackets gemaakt moeten worden.
Ik neem aan dat je voor het werkblad zelf een plaat multiplex van minimaal 22 mm neemt ?
Ik neem aan dat je voor het werkblad zelf een plaat multiplex van minimaal 22 mm neemt ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Werktafel
Zo, na een paar uurtjes analyseren en overbodige zooi er af slopen:
Zwaar gietijzer:
Handig zo'n hydrauliek tussenblok, kan ik mooi afdoppen:
Zo, nu eerst een
Zwaar gietijzer:
Handig zo'n hydrauliek tussenblok, kan ik mooi afdoppen:
Zo, nu eerst een
Re: Werktafel
Uit geanaliseerd?
Kussentje er bij?
Daar kun je wel mooi wat aan lassen,dus dat gaat helemaal goed komen!
Kussentje er bij?
Daar kun je wel mooi wat aan lassen,dus dat gaat helemaal goed komen!
Re: Werktafel
Dan maar enkele van die boutgaten.ds23man schreef:Bouten zal je bedoelen.
Gietijzer last wat lastig.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Werktafel
Denk dat ik er twee zware hoekprofielen aanbout en dan een 40mm werkblad erop. Moet sterk genoeg zijn.
Zat nog even naar voetschakelaars te kijken, beetje prijzig.
Dan maar drukknoppen onder het werkblad.
Zat nog even naar voetschakelaars te kijken, beetje prijzig.
Dan maar drukknoppen onder het werkblad.
Re: Werktafel
ach, het kan nog duurder...https://www.conrad.nl/nl/asa-schalttech ... 07674.html
ik zou gewoon zelf iets maken. 2 x van deze : https://www.tonefactory.nl/carling-110- ... GwodiIgGQg
en dan met 2 stuks relais in een stalen kastje, met degelijke connectoren en kabel erbij ben je voor de helft klaar.
is dat geen idee ?
ik zou gewoon zelf iets maken. 2 x van deze : https://www.tonefactory.nl/carling-110- ... GwodiIgGQg
en dan met 2 stuks relais in een stalen kastje, met degelijke connectoren en kabel erbij ben je voor de helft klaar.
is dat geen idee ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Werktafel
Dit is pas overdrijven:dre schreef:Aha,we gaan overdrijven!
http://www.kavo.com/en/upgrade/wireless-foot-control
Re: Werktafel
Die zijn er ook, Carling P26 serie.ds23man schreef:Moeten pulsschakelaars zijn, de sturing met relais heb ik al ( 24v).
http://www.carlingtech.com/pushbutton-s ... p26-series
http://nl.mouser.com/ProductDetail/Carl ... oXnsF9w%3d
