versnellingsmeter
Moderator: Beheerdersteam
Re: versnellingsmeter
Of je download een app, iets van Accelerometer Analyzer.
Geen idee of het werkt. Heb niet zo'n Android, iPhone dingetje.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: versnellingsmeter
Mijn eerste tip/vraag;
Wat voor trillingen wil je gaan meten?
Ivm het gewicht van een versnellingssensor, kan die namelijk significant invloed hebben op de metingen.
En ja, 5-10 gram is al best veel in sommige gevallen.
Wat voor trillingen wil je gaan meten?
Ivm het gewicht van een versnellingssensor, kan die namelijk significant invloed hebben op de metingen.
En ja, 5-10 gram is al best veel in sommige gevallen.
Re: versnellingsmeter
b_force schreef:Mijn eerste tip/vraag;
Wat voor trillingen wil je gaan meten?
Henkjan schreef:ik wil kast trillingen gaan meten
Re: versnellingsmeter
Tja, waarom zou je het simpel doen als het ook ingewikkeld kan?ds23man schreef:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: versnellingsmeter
Ik kreeg een tip van iemand die mijn vraaag goed begreep 
http://m.kirchner-elektronik.de/en/prod ... soires.php
http://m.kirchner-elektronik.de/en/prod ... soires.php
Re: versnellingsmeter
Een piezootje van een kwartje met een snoertje er aan gesoldeerd? Dat laatste is voor jou natuurlijk wel een voordeel maar zo doet die Alie Jojo van je nooit watHenkjan schreef:Ik kreeg een tip van iemand die mijn vraaag goed begreep
http://m.kirchner-elektronik.de/en/prod ... soires.php
Re: versnellingsmeter
Ja, daar lijkt het idd op, nog dommer: The measurable frequency range is 30Hz – 3KHz. Een simpel piezootje gaat tot tienden van Hz. Zie je idd een auto mee voorbij komen.ds23man schreef:Is gewoon zo'n electret micje met kabeltje eraan gesoldeerd.
