Ik heb een instalatie bestaande uit een
NAD C350 geintegreerde amp
NAD 214 eindtrap
NAD C541 cd speler
Hier hangt een vifa zelf ontworpen luidsprekersysteem aan waarvan het laag actief gefilterd wordt door een X-over (voor de NAD 214) en het mid hoog passief gefilterd wordt. Dus een hybride systeem...
Nu is mijn vraag....
De NAD units worden erg warm (inclusief de cd speler), zo niet heet! dit hebben ze eigenlijk altijd al gedaan, nog voor deze nieuwe speakers eraan hangen. Ik weet dat die versterks heet kunnen worden maar is dat wel ok? Zit te denken om er een paar coolers in te bouwen.
Vroeger heb ik een Monitor series NAD (3100 + 2100) gehad en die werd bij lange na niet zo warm.
Heeft iemand hier ook ervaring mee of kan iemand me gerust stellen


