Ach, in het rijtje patiënten die ik vandaag voorbij heb zien komen, was jij me niet eens opgevallen........SSassen schreef:Je kan altijd bellen/emailen of een PB sturen voor advies waar je naartoe kan voor de dichstbijzijnde behandeling, ik wil je d'r ook best heenbrengen als het moetds23man schreef:Ik heb alles onder controle, vandaag weer een variëteit aan DSM scores voorbij zien komen waar een langdurige opname nodig is.SSassen schreef:Ik dacht eerlijk jou even door je crisis heen te helpen, want kennelijk zit het je hoog? Dus wilde je toch even met raad en daad bijstaan, maar ik begrijp dat je alles al onder controle hebt?
Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
- SSassen
- Contacteer:
Ik ben d'r eentje in de buitencategorie Gerhard, behandeling niet mogelijk en ook ongewenst.ds23man schreef:Ach, in het rijtje patiënten die ik vandaag voorbij heb zien komen, was jij me niet eens opgevallen........
- SSassen
- Contacteer:
Oh, je durft de uitdaging dus niet eens aan, maar stopt me gelijk in één of andere inrichting, beste psychiater ben je dan?ds23man schreef:TBS dus........![]()
![]()
![]()
- SSassen
- Contacteer:
Maare, ik wordt teruggefloten door Henkjan, dus ik zal me van verder commentaar onthouden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Daar is een rechterlijke machtiging voor nodig.....SSassen schreef:Oh, je durft de uitdaging dus niet eens aan, maar stopt me gelijk in één of andere inrichting, beste psychiater ben je dan?ds23man schreef:TBS dus........![]()
![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De rechterlijke macht heeft net gesproken.....SSassen schreef:Maare, ik wordt teruggefloten door Henkjan, dus ik zal me van verder commentaar onthouden.
-
wouter
- Ook commercieel actief
hahaha, mannen. Is het weer zo ver. Fijn dat het ver-plassen nu het tot aan het schrikdraad was, kunnen we weer on-topic verder.
Ben wel benieuwd hoe je een optimum gaat vinden, een optimum kan natuurlijk altijd gevonden worden (of het laagste minimum?!)
Ben wel benieuwd hoe je een optimum gaat vinden, een optimum kan natuurlijk altijd gevonden worden (of het laagste minimum?!)
Vierkante ruimtes zijn idd niet leuk voor je laag, heb er helaas ook ervaring mee...Leef en luister hier in een halve kubus (hoogte is de helft van zowel breedte als lengte). En dat in een LEEFruimte, waar dus praktisch gezien niet echt mogelijkheden voor demping zijn...
Ben benieuwd hoever je gaat komen, en hoe. Hier thuis is extra subs in wandopstelling, en DSP plus een vrij vaste luisterpositie de enige (maar behoorlijk sub-optimale) oplossing....
Ben benieuwd hoever je gaat komen, en hoe. Hier thuis is extra subs in wandopstelling, en DSP plus een vrij vaste luisterpositie de enige (maar behoorlijk sub-optimale) oplossing....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Eigenlijk klinkt de ruimte verder gewoon goed door het akoestische plafond.
Dus die megadip bij 55Hz aanpakken. Een Helmholtz absorber is daar de geeigende oplossing voor.
Maar even aan rekenen slaan:
http://www.acousticmodelling.com/helmholtz.php
Zal er eerst 4 maken voor in de hoeken en kijken wat dat oplevert.
Dus die megadip bij 55Hz aanpakken. Een Helmholtz absorber is daar de geeigende oplossing voor.
Maar even aan rekenen slaan:
http://www.acousticmodelling.com/helmholtz.php
Zal er eerst 4 maken voor in de hoeken en kijken wat dat oplevert.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En voor de oplettende lezer: er komen maar 3 gaten van 50mm. Dat scheelt een hoop geboor. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heeft er iemand een linkje naar de luchtstroomweerstanden van de diverse rockwool producten? Staat niet in de Nederlandse datasheets.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Via een kleine omweg:
https://books.google.co.uk/books?id=6Cn ... &q&f=false
http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=142743
Komt de rockwool 201 die ik heb liggen overeen met de standaard ingevulde waarde in de calculator.
Net even bij de Gammel geweest en plaatmateriaal gehaald. 9mm fins berken voor en achterkant en 12mm voor de zijkant.
Zo meteen even de HBM aanslingeren, wat een genot als je zo'n zaagtafel werkend hebt staan.
https://books.google.co.uk/books?id=6Cn ... &q&f=false
http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=142743
Komt de rockwool 201 die ik heb liggen overeen met de standaard ingevulde waarde in de calculator.
Net even bij de Gammel geweest en plaatmateriaal gehaald. 9mm fins berken voor en achterkant en 12mm voor de zijkant.
Zo meteen even de HBM aanslingeren, wat een genot als je zo'n zaagtafel werkend hebt staan.
Maar hij moet toch doorlatend aan beide zijden zijn?ds23man schreef:En voor de oplettende lezer: er komen maar 3 gaten van 50mm. Dat scheelt een hoop geboor.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Juist niet, principe is een helmholtzresonator. Net als een BR box.
Je geeft hem een stoel?ds23man schreef:Niks multisub, gewoon die staande golf aanpakken.
Zit niet echt lekker zo een kastje met 3 gaatjes.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Had jij een tijdje terug niet een Helmholtzresonator in je hoofd? Hoe klonk dat?hannesie schreef:Je geeft hem een stoel?ds23man schreef:Niks multisub, gewoon die staande golf aanpakken.
Zit niet echt lekker zo een kastje met 3 gaatjes.
Dat was maar 1 gaatje zei de Neurochirurg afgelopen week, maar ik voel er 2,
Voorlopig hoef ik pas volgend jaar weer op bezoek voor een nieuwe controle met angiografie.
Voorlopig hoef ik pas volgend jaar weer op bezoek voor een nieuwe controle met angiografie.