Ik ben Jeroen, 21, uit Almere en ben werkzaam als geluidstechnicus/op de technische dienst/evenemententechnicus bij een live evenementen bedrijf. Verder hou ik mezelf bezig met het componeren/mixen/masteren van mijn eigen en andermans muziek en het bouwen van geluidsapparatuur (waaronder de nieuwste toevoeging van luidsprekers).
Op dit moment bestaat mijn luister/audio bewerkings-setup kwa hardware uit een setje Focal Solo6'en, een setje Avantone Mixcubes en een RME Fireface UC audiointerface.
Het volgende staat op mijn lijstje van toekomstige projecten:
-Versterker met 8x Hypex UcD400 HG HxR en DSP (in spul verzamel fase)
-4 weg gesloten studio monitor (over welke drivers het gaan worden ben ik al redelijk uit)
-Buizen vervormer als creatief effect in mixage.
-Pultec EQ1A equalizer
En dan natuurlijk de foto's:
3 weg powered/actief met:
Scan-Speak 22W-4534G00, ported, 38L
Scan-Speak 15W-4424G00, closed, 1,5L
Scan-Speak R2604-832000
Chinese 3x300W @ 4 Ohm klasse D plate amps met AllDSP DSP.

Kasten in de maak:


De Chinese ampjes (de meest linker hoort hier niet bj):

Drivers los van elkaar gemeten, dichtbij (na een hoop geklooi, getest en geluister natuurlijk):

En de uiteindelijke meting, verder weg van de speaker, met veel invloed van mijn geweldige akoestiek helaas:

En een compressor, een kopie van de Urei 1176 Rev A:


