Niet als een productie uit het buitenland komt i.v.m. de rechten......Kappa7 schreef:Is er dan iets op TV wat de moeite waard is om op te nemen.??
Het meest interessante (nieuws ) kan je toch gewoon op uitzending gemist zien.
TV
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Ik heb niets verwijderd!knuisje schreef:In die artikelen staat dat Samsung stopt met oled en LG met curved oled. LG gaat gewoon door met plat en groot oled.
edit: ds23man heeft de links naar artikelen verwijderd
Maar goed, er hoeft maar 1 beancounter bij LG te lopen en ze stoppen ermee.
Re: TV
Zo interessant is het buitenlandse journaal toch niet.ds23man schreef:Niet als een productie uit het buitenland komt i.v.m. de rechten......Kappa7 schreef:Is er dan iets op TV wat de moeite waard is om op te nemen.??
Het meest interessante (nieuws ) kan je toch gewoon op uitzending gemist zien.
Re: TV
Klopt had ik al gevonden, maar ik ben niet zo overtuigd van 4K... ik weet niet of mijn ogen dat verschil nou zien...ds23man schreef:Hier anders 9 stuks:
http://www.plasma-discounter.nl/categor ... ie:Full-HD
Maar je kan beter een 40" pakken en dan in 4K.
Als je nou van een lcd naar een OLED gaat, dan snap ik het...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Mijn vriendin mag graag Masterchef kijken, staat echt niet in de uitzending gemist! Overigens is de beeldkwaliteit van uitzending gemist lager.Kappa7 schreef:Zo interessant is het buitenlandse journaal toch niet.ds23man schreef:Niet als een productie uit het buitenland komt i.v.m. de rechten......Kappa7 schreef:Is er dan iets op TV wat de moeite waard is om op te nemen.??
Het meest interessante (nieuws ) kan je toch gewoon op uitzending gemist zien.
Re: TV
Maar dan wat anders... Ik heb nu een aantal led-tv's gezien, van medium geprijsd tot een heel dure LG Oled 65", en ik vond het beeld echt niet mooi. Een soort van hyperrealistisch, en alles krijgt een beetje de uitstraling van het journaal. Net alsof er een soort 'filmfilter' wegvalt, en je zit te kijken naar een preproductie die nog gemastered moet worden. Te hard en te koud.
Ligt dit aan instellingen, of ligt het aan mij?
Ligt dit aan instellingen, of ligt het aan mij?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Even naar de beeldinstellingen gaan en dan van dynamisch even op normaal zetten.Arno schreef:Ik zal eens kijken op de zaak. Daar hebben we die LG 65" Oled hangen in een Soundframe van ons in de demo-living. Dat ziet er dus ook niet uit in mijn ogen, maar misschien kan ik eens wat met de instellingen rommelen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TV
mss iemand laten komen voor een calibratie, voor een demo (ook al gaat t bij jullie denk ik vooral om t geluid) moet dat toch optimaal ingesteld staanArno schreef:Ik zal eens kijken op de zaak. Daar hebben we die LG 65" Oled hangen in een Soundframe van ons in de demo-living. Dat ziet er dus ook niet uit in mijn ogen, maar misschien kan ik eens wat met de instellingen rommelen...
Re: TV
Ik zal eens vragen of er eigenlijk wel iets mee gedaan is.Henkjan schreef:mss iemand laten komen voor een calibratie, voor een demo (ook al gaat t bij jullie denk ik vooral om t geluid) moet dat toch optimaal ingesteld staanArno schreef:Ik zal eens kijken op de zaak. Daar hebben we die LG 65" Oled hangen in een Soundframe van ons in de demo-living. Dat ziet er dus ook niet uit in mijn ogen, maar misschien kan ik eens wat met de instellingen rommelen...
Wij zitten ook steeds meer in de homecinema's, dus de demoruimtes gaan toch ook wel om een totaalbeleving.
Re: TV
Dat is volgens mij wel erg goed geregeld. Een soort vault met duizenden blu-rays. Wij werken nauw samen met Bowers & Wilkins en zij maken ook gebruik van onze ruimtes.Barry2001 schreef:En wat is de input van die demo tv? Een bestandje dat steeds wordt afgedraait, is dat van goede kwaliteit?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Vervelende bug ontdekt in de Panasonic. Je hebt dus een hoofdzenderlijst na het scannen van de satellieten ( in mijn geval 2500 zenders). Dus dan maak je een eigen zenderlijst onder een favoriet in je eigen volgorde. Werkt allemaal netjes met een sorteerprogrammaatje op de pc. Zappen op en neer met de pijltjes toets gaat mooi, alleen..... Gebruik je de cijfertoetsen dan pakt ie de kanaalnummers van de hoofdlijst.
Dus dat wordt de hoofdlijst editten. Dit heb ik nog met geen enkele satontvanger meegemaakt.
