Ja en, is dat veel anders dan je plasma dan? Ook een techniek die het niet gehaald heeft door dure productiekosten, heb je wel 12 jaar plezier van gehad, moet ik een lcd nog zien doen. Plasma en oled is in beeld verreweg superieur aan lcd. Plasma had in het begin de inbrand problemen, maar die zijn vrij snel verholpen. Plasma verbruikt veel energie, maar dat zal 9 vd 10 consumenten een zorg zijn.
Probleem blijft dat zowel oled als plasma duur is om te produceren, tv's zullen altijd substantieel duurder blijven dan lcd's. Verkopen vallen daardoor tegen, etc. Heb niet zo lang geleden 'Guardians of the Galaxy' bij een vriend op een oled tv gezien, afgespeeld met een Oppo BR speler. By far het beste wat ik ooit op een scherm heb gezien (de visuals dan he, het verhaal vd film is een ander verhaal

)