Heb je het verhaal van Bruno over grounding gelezen?
http://www.hypex.nl/component/weblinks/ ... weblink.go
Moderator: Beheerdersteam
Excuus, ik dacht verkeerd om. Zitten je rca bussen wel verbonden met de behuizing?toetertje schreef:tsja, als je de schema's aanhoudt dan kun je met de kabel niet echt iets verkeerd doen.
Op andere Fora wordt juist een fabriekskabel/verloop ten strengste afgeraden.