Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door hannesie »

Ik had ook nog wat, ik hoor het wel.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door dre »

Bron probleem opgelost zie ik! :goedzo:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door pappaleo »

RobertD schreef:
Ik kan ook nog wel een cd speler meenemen...
Een "stapeltje" is bij mij 3 stuks.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door ds23man »

De Fantomas set heeft eigen versterking.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Dan »

Heeft iemand nog een bron beschikbaar? Ik kan ook mijn laptop meenemen natuurlijk en dan een hotspot van mijn telefoon maken om van Tidal te streamen.... of is er misschien een draadloos netwerk beschikbaar?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door hannesie »

Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Pjotr »

hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. ..... :)

Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg :lol: ). Vind het zelf wel jammer, dit is onvervalst origineel vintage. Volgende ZBA dag maar.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Dan »

hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Dat zou mooi zijn Hans. Al was het alleen maar om een stukje redundancy mbt bedrijfszekerheid te garanderen. Voor mijzelf is een dac niet nodig maar voor de analoge zelfbouwers wel.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door hannesie »

OK, dan neem ik wel de Odroid U3 mee, met een Accesspoint en HD , met dan wat leuke muziek er op, als je zelf wat meeneemt op een sticky kan dat ook. en dan de Ladder Soekris, die op dit moment ook weer een volume regelaar heeft.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Dan »

Super Hans! :goedzo:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Pjotr »

:goedzo: Beter mee verlegen dan om verlegen, al zal die kans klein zijn zijn ;)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door RobertD »

Pjotr schreef:
hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. ..... :)

Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg :lol: ). Vind het zelf wel jammer, dit is onvervalst origineel vintage. Volgende ZBA dag maar.
Dat geeft je gelijk de kans om er een stereopaartje van de maken :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Pjotr »

Waarom? De Beatles waren toen ook nog gewoon mono :)
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door RNacoustics »

Ik kan voor de demo's na mij in Kamer 9 eventueel bron beschikbaar stellen.
Neem ook dan m'n CD loopwerk mee.
Gebruikersavatar
Tor-Amp
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 14:35

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Tor-Amp »

Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door mikekiwi »

Tor-Amp schreef:
Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.
Jullie staan erbij. Iets meer info over de versterker (dan weet ik of ik hem in de grote/kleine ruimte in kan zetten).


Verder blijkt dat we wel gewoon de hele dag de beschikking hebben over de kleine luisterruimte. Met het huidige schema en aanbod aan apparatuur hebben we dus zat ruimte om nog wat luisterstints te vullen, vooral 's morgens en aan het eind v/d middag. Dus ik verneem graag of er nog mensen zijn die iets willen meenemen dat nog niet op de lijst staat.

En anders gaan we in de reprise en kunnen we wat systemen nogmaals laten horen als dat is gewenst...
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door RNacoustics »

Ja dunnejes over doen in de kleine luisterruimte lijkt mij wel wat.
Andere akoestiek kan heel verrassend zijn. :yeah:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door mikekiwi »

We gaan het zien, heb het programma wat omgezet om wat dingen beter tot hun recht te laten komen en nieuwe aanmeldingen toe te voegen. Zie bijlage, zowel hier als in de startpost.

Op- en aanmerkingen zijn weer welkom.

Kan iemand nog een audiofiel verantwoorde elektrahaspel meenemen? En wellicht een paar interklinkjes? Ik heb een tas met luidsprekerkabels bij me en een elektraverdeeldoosding.
Bijlagen
2016_Programma_v2.pdf
(45.06 KiB) 71 keer gedownload
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door Pjotr »

`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door mikekiwi »

Pjotr schreef:
`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.
zekers, morgenochtend om 08:30 print ik de laatste definitieve versie uit....
Tot die tijd kan ik de aanpassingen nog meenemen, maar als het nodig is kunnen we op de dag zelf ook nog wel iets aanpassen...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef:
dre schreef:
Een mooie bron ik kamer 9?
zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?
helaas :( die heeft wat TLC nodig voor er weer wat fatsoenlijk muziek uit zal komen
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door RobertD »

De 807 heeft op de valreep nog een aan/uit knop gekregen en ik heb even een paar proeffiltertjes voor de miniOnkens gesoldeerd. Kunnen we die mét en zonder filter horen. (Echt geweldig vind ik het niet, maar er komen wel heel mooie stemmen uit.)
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door Dan »

Ik heb slecht nieuws en ik heb goed nieuws. Beginnend met het slechte nieuws:
De AMT's gaan niet mee. Er zit een rare kraak in en als je die eenmaal hoort kan je hem niet meer loslaten.
Helaas maar ik heb er even geen oplossing voor.

Het goede nieuws is dat ik twee Yuichi a-290 hoorns meeneem met JBL 2445 met daarin berylium membramen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha. Het is een beetje een kind met een waterhoofd maar er komt wél muziek uit!

IMG_20160906_113849.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
Henkjan schreef:
dre schreef:
Een mooie bron ik kamer 9?
zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?
helaas :( die heeft wat TLC nodig voor er weer wat fatsoenlijk muziek uit zal komen
Wel oppassen, hoor. op sommige plekken zit 230 Volt netspanning. :-s
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Bericht door mikekiwi »

Jammer, Dan (dus niet jammer dan). Vooral sneu, maar fijn dat je met een interessante vervanging komt. ik ga het omzetten in het programma. Heb je hier nog een versterker bij nodig?(of neem je zelf iets mee)
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”