Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Ik had ook nog wat, ik hoor het wel.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Bron probleem opgelost zie ik! 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Een "stapeltje" is bij mij 3 stuks.RobertD schreef:Ik kan ook nog wel een cd speler meenemen...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
De Fantomas set heeft eigen versterking.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Heeft iemand nog een bron beschikbaar? Ik kan ook mijn laptop meenemen natuurlijk en dan een hotspot van mijn telefoon maken om van Tidal te streamen.... of is er misschien een draadloos netwerk beschikbaar?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. .....hannesie schreef:Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Dat zou mooi zijn Hans. Al was het alleen maar om een stukje redundancy mbt bedrijfszekerheid te garanderen. Voor mijzelf is een dac niet nodig maar voor de analoge zelfbouwers wel.hannesie schreef:Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
OK, dan neem ik wel de Odroid U3 mee, met een Accesspoint en HD , met dan wat leuke muziek er op, als je zelf wat meeneemt op een sticky kan dat ook. en dan de Ladder Soekris, die op dit moment ook weer een volume regelaar heeft.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Dat geeft je gelijk de kans om er een stereopaartje van de makenPjotr schreef:De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. .....hannesie schreef:Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg). Vind het zelf wel jammer, dit is onvervalst origineel vintage. Volgende ZBA dag maar.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Waarom? De Beatles waren toen ook nog gewoon mono 
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Ik kan voor de demo's na mij in Kamer 9 eventueel bron beschikbaar stellen.
Neem ook dan m'n CD loopwerk mee.
Neem ook dan m'n CD loopwerk mee.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Jullie staan erbij. Iets meer info over de versterker (dan weet ik of ik hem in de grote/kleine ruimte in kan zetten).Tor-Amp schreef:Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.
Verder blijkt dat we wel gewoon de hele dag de beschikking hebben over de kleine luisterruimte. Met het huidige schema en aanbod aan apparatuur hebben we dus zat ruimte om nog wat luisterstints te vullen, vooral 's morgens en aan het eind v/d middag. Dus ik verneem graag of er nog mensen zijn die iets willen meenemen dat nog niet op de lijst staat.
En anders gaan we in de reprise en kunnen we wat systemen nogmaals laten horen als dat is gewenst...
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Ja dunnejes over doen in de kleine luisterruimte lijkt mij wel wat.
Andere akoestiek kan heel verrassend zijn.
Andere akoestiek kan heel verrassend zijn.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
We gaan het zien, heb het programma wat omgezet om wat dingen beter tot hun recht te laten komen en nieuwe aanmeldingen toe te voegen. Zie bijlage, zowel hier als in de startpost.
Op- en aanmerkingen zijn weer welkom.
Kan iemand nog een audiofiel verantwoorde elektrahaspel meenemen? En wellicht een paar interklinkjes? Ik heb een tas met luidsprekerkabels bij me en een elektraverdeeldoosding.
Op- en aanmerkingen zijn weer welkom.
Kan iemand nog een audiofiel verantwoorde elektrahaspel meenemen? En wellicht een paar interklinkjes? Ik heb een tas met luidsprekerkabels bij me en een elektraverdeeldoosding.
- Bijlagen
-
- 2016_Programma_v2.pdf
- (45.06 KiB) 71 keer gedownload
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
zekers, morgenochtend om 08:30 print ik de laatste definitieve versie uit....Pjotr schreef:`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.
Tot die tijd kan ik de aanpassingen nog meenemen, maar als het nodig is kunnen we op de dag zelf ook nog wel iets aanpassen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
helaasHenkjan schreef:zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?dre schreef:Een mooie bron ik kamer 9?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
De 807 heeft op de valreep nog een aan/uit knop gekregen en ik heb even een paar proeffiltertjes voor de miniOnkens gesoldeerd. Kunnen we die mét en zonder filter horen. (Echt geweldig vind ik het niet, maar er komen wel heel mooie stemmen uit.)
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
Ik heb slecht nieuws en ik heb goed nieuws. Beginnend met het slechte nieuws:
De AMT's gaan niet mee. Er zit een rare kraak in en als je die eenmaal hoort kan je hem niet meer loslaten.
Helaas maar ik heb er even geen oplossing voor.
Het goede nieuws is dat ik twee Yuichi a-290 hoorns meeneem met JBL 2445 met daarin berylium membramen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha. Het is een beetje een kind met een waterhoofd maar er komt wél muziek uit!
De AMT's gaan niet mee. Er zit een rare kraak in en als je die eenmaal hoort kan je hem niet meer loslaten.
Helaas maar ik heb er even geen oplossing voor.
Het goede nieuws is dat ik twee Yuichi a-290 hoorns meeneem met JBL 2445 met daarin berylium membramen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha. Het is een beetje een kind met een waterhoofd maar er komt wél muziek uit!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd
Wel oppassen, hoor. op sommige plekken zit 230 Volt netspanning.Henkjan schreef:helaasHenkjan schreef:zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?dre schreef:Een mooie bron ik kamer 9?die heeft wat TLC nodig voor er weer wat fatsoenlijk muziek uit zal komen
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...
Jammer, Dan (dus niet jammer dan). Vooral sneu, maar fijn dat je met een interessante vervanging komt. ik ga het omzetten in het programma. Heb je hier nog een versterker bij nodig?(of neem je zelf iets mee)
