Toon je Plankjesversterker - Showcase
Moderator: Beheerdersteam
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
He, he. daar isie dan. mijn plankversterkertje :
Bouwtopic : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=22155
Bouwtopic : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=22155
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Dat kratje linksboven heb je zeker van Leo gekregen? 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Ahhhhh. Ben benieuwd zaterdag.ray5150 schreef:He, he. daar isie dan. mijn plankversterkertje :
20161116_231058.jpg
Bouwtopic : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=22155
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Nope, daar werkte ik van 1992 t/m 2008...ds23man schreef:Dat kratje linksboven heb je zeker van Leo gekregen?
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Is dat kratje uit 1992?ray5150 schreef:Nope, daar werkte ik van 1992 t/m 2008...ds23man schreef:Dat kratje linksboven heb je zeker van Leo gekregen?
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Geloof je het niet? Kom je er vanzelf achter. Precies zo'n kratje met tijdschriften wat al jaren in de kelder stond wilde ik een tijdje geleden oppakken. Mooi niet, stond met 2 stukjes plastic in mijn handen die ik zo kon verkruimelen. Er schijnen partijen geweest te zijn met een bepaald soort weekmaker die vergaat/verdampt.ray5150 schreef:Ja hoor. Peter. natuurlijk.
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Komt goed uit als dat kratje verdwijnt, komt er wat plaats vrij
.
Want ziet er meer een kamervullende dan een plankjesversterker uit
.
Anne
Want ziet er meer een kamervullende dan een plankjesversterker uit
Anne
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Anne heeft groot gelijk. Als je niet kunt uitbreiden moet je inbreiden!Ah!buis schreef:Komt goed uit als dat kratje verdwijnt, komt er wat plaats vrij.
Want ziet er meer een kamervullende dan een plankjesversterker uit.
Anne
(mooie plank trouwens.
groet,
Aat
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Vind vooral die draadjes op een rolletje en zo'n mooi taaiwrapje erom schattig 
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Zeg Ray, zou dit niet meer in een kast gaan stoppen hoor. Gewoon een paar ophang ogen er aan of een touwtje en aan de muur hangen!
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Dat moeten die speciale aircore-, large circumference met special modelling-, small cross section coils, om de HF oscillaties van dit ontwerp te neutraliseren!Pjotr schreef:Vind vooral die draadjes op een rolletje en zo'n mooi taaiwrapje erom schattig
groet,
Aat
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Oude Technics versterker geplunderd zie ik?ray5150 schreef:He, he. daar isie dan. mijn plankversterkertje
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Oh wacht, ben jij toevallig ook audio recensent? Dat zet namelijk een heleboel zaken in een ander perspectief.ray5150 schreef:Nope, daar werkte ik van 1992 t/m 2008...ds23man schreef:Dat kratje linksboven heb je zeker van Leo gekregen?
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
ja, hallo, Ik ben Jim Williams niet.Pjotr schreef:Zeg Ray, zou dit niet meer in een kast gaan stoppen hoor. Gewoon een paar ophang ogen er aan of een touwtje en aan de muur hangen!
( http://www.computerhistory.org/atchm/an ... -williams/ )
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
It wasn't me.SSassen schreef:Oude Technics versterker geplunderd zie ik?ray5150 schreef:He, he. daar isie dan. mijn plankversterkertje
(Ik heb ze van Cool gehad...)
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Je bent aardig op weg en wat jij maakt doet het nog ook (lijkt hetray5150 schreef:ja, hallo, Ik ben Jim Williams niet.Pjotr schreef:Zeg Ray, zou dit niet meer in een kast gaan stoppen hoor. Gewoon een paar ophang ogen er aan of een touwtje en aan de muur hangen!![]()
williams-thermometer-sculpture.jpg
( http://www.computerhistory.org/atchm/an ... -williams/ )
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Dat stekkerblok rechts schreeuwt om een verantwoord powercord.
- Robert Gribnau
- Berichten: 294
- Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 12:03
- Locatie: Konongo, Ghana
- Contacteer:
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Nog twee van mijn plankjesversterkers:
Met vriendelijke groet,
Robert Gribnau
Met vriendelijke groet,
Robert Gribnau
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Is eigenlijk veel te mooi voor een plankjesversterker!
Kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat je ooit veel gedaan hebt met meccano.
groet,
Aat
Kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat je ooit veel gedaan hebt met meccano.
groet,
Aat
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Ziet er uit dat ze nooit in een kast zullen belanden, zou zonde zijn van 't uitzicht.
Maar al die suiker is slecht voor de gezondheid !
Anne
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kroonsteen
Maar al die suiker is slecht voor de gezondheid !
Anne
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kroonsteen
