Bosch blauw
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bosch blauw
Het moet niet gekker worden, sta ik in de Gamma opeens oog in oog met een dubbelzijdige display die net opgebouwd wordt met Bosch blauw producten. En dan niet een goedkoop stellinkje maar met blauwe verlichting en aller erop en eraan. Zelfs frezen, zaagbladen en andere accessoires......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bosch blauw
Denk eerder dat de wat gevorderde klusser door internet geen meuk meer wil kopen.Pjotr schreef:Gamma oranje-bruin verkoopt niet meer...?
Re: Bosch blauw
Zou het?ds23man schreef:Denk eerder dat de wat gevorderde klusser door internet geen meuk meer wil kopen.Pjotr schreef:Gamma oranje-bruin verkoopt niet meer...?
Verhip zie het nu pas: Het forum heeft dat zelfde Gammakleurtje
Re: Bosch blauw
Ik vraag me af of dat wel exact hetzelfde is als voor de profi's
Makita maakt daar onderscheid in (herkenbaar aan de accu geloof ik) en mijn Black and Decker accuboor komt van DeWalt tewijl de originele DeWalt nu als Elu verkocht wordt.
Makita maakt daar onderscheid in (herkenbaar aan de accu geloof ik) en mijn Black and Decker accuboor komt van DeWalt tewijl de originele DeWalt nu als Elu verkocht wordt.
Re: Bosch blauw
Voor €8,- een zaagbladray5150 schreef:Scheelt aardig wat, daar koop je een leuk zaagblad voor.
Wel ff naar het bedrag kijken met BTW he.
Re: Bosch blauw
Ik vind verschil van de bovenfrezen nogal groot, dat verschil is groter dan wat ik voor mijn groene Bosch betaald heb.
Re: Bosch blauw
Gamma is een winkel voor het snel lenigen van acute nood! Je betaalt daar voor vrijwel alles veel te veel, althans meer dan elders.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bosch blauw
Ach, wel makkelijk om bij de Gamma om de hoek even te kijken of je het wat vindt en dan via internet kopen.
Re: Bosch blauw
Dat geldt voor meer van dat soort winkelketens. daar komt ook nog bij dat er in bijvoorbeeld grote nieuwbouwwijken geen "ouderwetse" ijzerhandels te vinden zijn. Voor veel mensen is het natuurlijk geen optie om een half uur in de auto te zitten om een doosje schroeven oid te halen. dus maar naar de dichtbijzijnde bouwmarkt.Pjotr schreef:Gamma is een winkel voor het snel lenigen van acute nood! Je betaalt daar voor vrijwel alles veel te veel, althans meer dan elders.
Re: Bosch blauw
Soort van Kruidvat, Blokker etc. voor schroeven e.d. dan maar? Volgende week de kozijnbouten in de aanbieding
Grappig, hier in het dorp is de Fixet winkel (franchise) weer onder eigen naam gegaan. Gaat een stuk beter nu met hem!
En dat terwijl loodgietersgrut b.v. bij hem ongeveer de helft kost als bij de Gamma.
Grappig, hier in het dorp is de Fixet winkel (franchise) weer onder eigen naam gegaan. Gaat een stuk beter nu met hem!
Re: Bosch blauw
Las op een forum over gereedschap al dat ze te duur zijn en in koffers zitten ipv systainers > voor de serieuze hobbyist niet interessant werd daar gesteld.
Re: Bosch blauw
Die kopen dat dan ook waarschijnlijk liever bij een speciaalzaak zoals Breur, Gerritse en dergelijke.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bosch blauw
Tsja. Doe het zelf ook zo vaak, aan de klus en ff een paar schroeven nodig. Bouwmarkt zit om de hoek, koop je maar weer een doosje schroeven die zowat 10x over de kop gaan. Moet gouwe handel zijn...
Het gereedschap zoals de frees of boormachine, wordt internet voor geraadpleegd en moeten ze scherp prijzen, maar de winst wordt gepakt op het snelle goedkope spul dat de klussert op zaterdag voor 17:00 ff nodig heeft.
Het gereedschap zoals de frees of boormachine, wordt internet voor geraadpleegd en moeten ze scherp prijzen, maar de winst wordt gepakt op het snelle goedkope spul dat de klussert op zaterdag voor 17:00 ff nodig heeft.
Re: Bosch blauw
Het enige dat bij de gamma redelijk is, is de verfhoek.
Wat ik daar las waren die gewoon deuk het www aan het af speuren...ray5150 schreef:Die kopen dat dan ook waarschijnlijk liever bij een speciaalzaak zoals Breur, Gerritse en dergelijke.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bosch blauw
pappaleo schreef:Het kan nog wel wat goedkoper dus
axminster in engeland of werkzeugalarm of rubart in duitsland.
Mijn 10.8 volt GWS van Bosch Pro is onderweg vanuit Werkzeugalarm.
scheelt gewoon 60 euro he.
Heb een paar (hele) grote NL (web)shops nog een mail gestuurd of ze omlaag konden richting een duitse prijs, maar er ging geen euro meer vanaf.....nou dan ben ik snel klaar.
Ben best bereid tot iets meer voor Nederlandsche waar...maar goed..als ik met garantie iets moet opsturen kan ik het voor die 60 euro net zo goed naar DLD teruggooien.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bosch blauw
webshop is webshop, maakt niet uit dan waar die zit toch? bij een echte winkel zit er wel wat rek in de prijs vind ik, gewoon langs kunnen gaan voor service is ook wat waard
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bosch blauw
nou ja, er zit 60 euro tussen de NL en DE webshops.
ik dacht die NLers kunnen nog wel wat naar beneden maar kreeg overal nee, webshopprijs=vaste prijs
dus ik wacht ff af, komt de DE-zending goed binnen dan sleep ik de rest ook wel uit DE of UK
ik dacht die NLers kunnen nog wel wat naar beneden maar kreeg overal nee, webshopprijs=vaste prijs
dus ik wacht ff af, komt de DE-zending goed binnen dan sleep ik de rest ook wel uit DE of UK
