Waar heb je dat gelezen?
Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
http://www.diyaudio.com/forums/vendors- ... ost4887545
Soren op z'n best.
Soren op z'n best.
This board is for all the software persons that don't know what end of the soldering iron is the hot one, so not as many diy options and there is no direct raw output connecter....
But I can show you where the raw output testpoints are located....
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Een nieuwe ontwikkeling, en iets waar ik al een tijdje op zat te wachtten.
http://www.diyaudio.com/forums/group-bu ... ost5049324
Daarnaast gaat het aangepast worden, om zo het wat makkelijker te krijgen bij het solderen.
Door middel van een wat grotere chip (serial isolator) die ik bij het vorige printje had verknalt.
Mede doordat ik wist dat er grotere uitvoeringen van zijn, door de opmerking van Barry, gaat hij het nu aanpassen.
http://www.diyaudio.com/forums/group-bu ... ost5049324
Daarnaast gaat het aangepast worden, om zo het wat makkelijker te krijgen bij het solderen.
Door middel van een wat grotere chip (serial isolator) die ik bij het vorige printje had verknalt.
Mede doordat ik wist dat er grotere uitvoeringen van zijn, door de opmerking van Barry, gaat hij het nu aanpassen.
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Daar zat ik ook al een tijdje op te wachten. Heb printje besteld.
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Het is in ieder geval een stuk vriendelijker als de 1e uitvoering.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Daarnaast dan ook nog dat het er naar mijn idee een leuker display is.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
Daarnaast dan ook nog dat het er naar mijn idee een leuker display is.
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
De displays zijn binnen, en de Nano ook, in een enveloppe uit China via Schiedam bij mij in de bus.
18 mei besteld.
De BOM is ook bekend, nu nog even wachten op de printjes. Die zijn al haast in Griekenland.
Voor diegene die denkt wat is dat voor een raar vierkant dingetje links onderin?
Bij de HCC opensource = Linux, zitten wat van die mensen die het leuk vinden om dan iets te frutselen, en ik doe er wel eens aan mee.
https://nl.aliexpress.com/store/product ... 0.0.vsFC84
18 mei besteld.
De BOM is ook bekend, nu nog even wachten op de printjes. Die zijn al haast in Griekenland.
Voor diegene die denkt wat is dat voor een raar vierkant dingetje links onderin?
Bij de HCC opensource = Linux, zitten wat van die mensen die het leuk vinden om dan iets te frutselen, en ik doe er wel eens aan mee.
https://nl.aliexpress.com/store/product ... 0.0.vsFC84
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Ik zit ook met smart te wachten op post uit Griekenland.
Arduino Nano, headers en 1.3 I2C Oled al in bezit.
Kunnen we weer lekker stoeien met de arduino code, het lijkt me fijn als er wat meer info zichtbaar is op het display.
Arduino Nano, headers en 1.3 I2C Oled al in bezit.
Kunnen we weer lekker stoeien met de arduino code, het lijkt me fijn als er wat meer info zichtbaar is op het display.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Ik heb de.voorloper van dat systeem, dit is een bekende voor mij.
Hij zat ook regelmatig op de Chinese site QQ en het ontwikkelen van het begin van dit board gezien.
Hij zat ook regelmatig op de Chinese site QQ en het ontwikkelen van het begin van dit board gezien.
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Nee, dus dank voor de link.Leeuwarden schreef:
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
viewtopic.php?f=20&t=22106&start=700#p1804622
Hij heeft er nu verschillende versies van gemaakt, lijkt het
Hij heeft er nu verschillende versies van gemaakt, lijkt het
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Daar lijkt het wel op. Wat zou daar de reden van kunnen zijn?
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Wat ik toen begreep van Kiven, dat de Chinese mensen blijkbaar de AES/EBU aansluiting wilden.
Daarnaast de wedstrijd, ik weet het beter en die van mij is mooier, was mijn indruk.
Het was eerst samen en hij ontwierp voor/met AudioZen, en dat is later gewijzigd.
Ik kan op dit moment niet meer inloggen bij de QQ site forum, in verband met gestegen controle van de overheden, naar ik begreep.
Er is beweging in Griekenland
Daarnaast de wedstrijd, ik weet het beter en die van mij is mooier, was mijn indruk.
Het was eerst samen en hij ontwierp voor/met AudioZen, en dat is later gewijzigd.
Ik kan op dit moment niet meer inloggen bij de QQ site forum, in verband met gestegen controle van de overheden, naar ik begreep.
Er is beweging in Griekenland
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Nog niet, wel de onderdelen besteld voor de printen, display en Nano zijn er al, de Serial isolator chip en de rest zijn dan onderweg van Mouser,
Ook voor paulebabbie, en het nu nog FF wachten op de materialen op de eindbestemming arriveren.
Ik heb voor de chip maar gelijk een reserve besteld, gezien mijn vorige grappen/miskleun.
Dit is al wel weer gelukt.
Wel nog even de Amanero die het gisteren na een update van Roon even er de brui aan gaf.
Maar na controle op een andere PC, en na demontage nu weer spelend, was wel even vreemd, een Amanero die niet gezien of herkend word door Linux of ROON.
Ook voor paulebabbie, en het nu nog FF wachten op de materialen op de eindbestemming arriveren.
Ik heb voor de chip maar gelijk een reserve besteld, gezien mijn vorige grappen/miskleun.
Wel nog even de Amanero die het gisteren na een update van Roon even er de brui aan gaf.
Maar na controle op een andere PC, en na demontage nu weer spelend, was wel even vreemd, een Amanero die niet gezien of herkend word door Linux of ROON.
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Hannesie bedankt voor de service!
Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen van het forum met de ladder dac bezig zijn?
Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen van het forum met de ladder dac bezig zijn?
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Inderdaad, sommige hoor je niet, maar die zullen dan wel luisteren naar de LADDER.
Ik hoorde hier pas nog een combi, maar die is niet echt actief op het forum, en die er 2 in 1 kast had.
Een bak vol bijzonder spul, en dan ook de pre van Bruno Putzeys DIYAUDIO
Ik hoorde hier pas nog een combi, maar die is niet echt actief op het forum, en die er 2 in 1 kast had.
Een bak vol bijzonder spul, en dan ook de pre van Bruno Putzeys DIYAUDIO
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Potjandorie, nou ja veel wind zal het niet vangen met het formaat, dus het komt vast wel in Dordt aan.
Onderdelen zijn onderweg.
Onderdelen zijn onderweg.
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Ja hoor, prima ding.paulebappie schreef:Hannesie bedankt voor de service!![]()
Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen van het forum met de ladder dac bezig zijn?
Re: Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Als ik het goed heb, heeft Molekuul ook zo een DAC ladder. 
