Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Ruilhandel.
Ik soldeer en de and(e)re maakt een set Orfeo kasten voor mij.
Huiskamer vraag: welke print wijkt af?
Ik soldeer en de and(e)re maakt een set Orfeo kasten voor mij.
Huiskamer vraag: welke print wijkt af?
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Het zelf solderen is natuurlijk veel stoerderpaulm schreef:Wow, ik vond twee al pittig !
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Ja, die moet ik even rechtzetten. Maar dat is niet wat ik bedoel. 
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Links achter staat een verhoogde potmeter.knuisje: Huiskamer vraag: welke print wijkt af?
Piet
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reken ik goed!
Mouser had een instelpotje te weinig geleverd. Die van EOO is iets groter.
Mouser had een instelpotje te weinig geleverd. Die van EOO is iets groter.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Da's voor jou toch niet bijzonder?knuisje schreef:Reken ik goed!![]()
Mouser had een instelpotje te weinig geleverd. Die van EOO is iets groter.
Na ja, afwachten maar wat voor tweeters Dre nog voor jouw Orfeo's heeft
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Nee, je krijgt vanzelf een iets grotere van EOO geleverd. Past overigens nog prima op de print.Pjotr schreef:Overigens heb je dan ook zelf een grotere bij EOO besteld.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
knuisje schreef:Zo, weer 6 setjes gereed.
Pffff,ik ben pas op de helft.......
Prachtig werk Peter!
Zo kan ik straks ook eens met DSP aan de gang.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Gaat Knuis die ook solderen voor je?dre schreef:Zo kan ik straks ook eens met DSP aan de gang.
Je lijkt HJ wel
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Thanks! Absoluut geen haast maken, al duurt het nog een jaar André.dre schreef:knuisje schreef:Zo, weer 6 setjes gereed.
Pffff,ik ben pas op de helft.......![]()
Prachtig werk Peter!![]()
Zo kan ik straks ook eens met DSP aan de gang.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Meer een kwestie van tijdgebrek helaas.......Pjotr schreef:Gaat Knuis die ook solderen voor je?dre schreef:Zo kan ik straks ook eens met DSP aan de gang.![]()
Je lijkt HJ wel
Nu heb ik wel 6 werkende trouwens.
Dan maar eens kijken hoe ze het laag aan kunnen sturen......
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Hangt er wel van af wat dat laag is. Het zijn geen UcD400 branders hè. Maar bij Loek ging dat boven verwachting goed.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Ik ga het wel testen.
Voor een woofer tot 8 inch maak ik me ook geen zorgen,maar een sub word een ander verhaal.
Tegen die tijd kom jij toch wel met een 150 watter!
Voor een woofer tot 8 inch maak ik me ook geen zorgen,maar een sub word een ander verhaal.
Tegen die tijd kom jij toch wel met een 150 watter!
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Er is nog een eigenaardig ding links bovenknuisje schreef:Ruilhandel.![]()
Ik soldeer en de and(e)re maakt een set Orfeo kasten voor mij.
Huiskamer vraag: welke print wijkt af?
Anne
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Bedoel je die ietwat verkreukelde faston onder op je uitsnede?Ah!buis schreef:Er is nog een eigenaardig ding links bovenknuisje schreef:Ruilhandel.![]()
Ik soldeer en de and(e)re maakt een set Orfeo kasten voor mij.
Huiskamer vraag: welke print wijkt af?![]()
Anne
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Dat is de lichtval, bijna alle fastons links hebben dat. In het echt zijn ze gewoon recht.
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Dit bedoel ik dus.knuisje schreef:Dat is de lichtval, bijna alle fastons links hebben dat. In het echt zijn ze gewoon recht.
Anne
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Kijk morgen nog eens héél goed als je weer helder bentAh!buis schreef:Dit bedoel ik dus.knuisje schreef:Dat is de lichtval, bijna alle fastons links hebben dat. In het echt zijn ze gewoon recht.
Anne
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 16 okt 2016, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
