Dat komt omdat Groningen de bodem niet hoog houdt.ds23man schreef:Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard!
ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Nee, dat gebouw niet meer. Maar afgelopen zondag stond het bord er nog wel, of het moet er ondertussen zijn afgeschud.ds23man schreef:Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard!
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik neem project Wave ook maar mee.
Anders is het wel een kale boel....
Er kunnen trouwens best nog wat mensen bij.
Anders is het wel een kale boel....
Er kunnen trouwens best nog wat mensen bij.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Nope sorry maar een dergelijk evenement organiseren tegelijk met de X-Fi is niet erg handig.
Dan blijft het rustig.
Dan blijft het rustig.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik ga toch ook gewoon op zondag. 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
2 evenementen in een weekend vind ik wat veel.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
11 man op de 11e editie is toch prima. Misschien kan Leo een workshop meten geven?
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Volgens mij kan je de hele week uitrusten......Kappa7 schreef:2 evenementen in een weekend vind ik wat veel.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Hmm, een workshop meten, nu lijkt de afstand wel iets kleiner.Zweitse schreef:11 man op de 11e editie is toch prima. Misschien kan Leo een workshop meten geven?
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Bedankt leo! 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Om nu in mijn eentje te komen is ook niet zo erg leuk.
Ik heb niet de ambitie om de eenzame fietser te worden.
Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.
Er zou dan een Core aanwezig moeten zijn.
Ik heb niet de ambitie om de eenzame fietser te worden.
Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.
Er zou dan een Core aanwezig moeten zijn.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik probeer te doorgronden wat je hier bedoeld te zeggen, maar het wil niet lukken..hannesie schreef:Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.
Lijkt me overigens gezellig als je aanwezig bent !
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Dat is forum-spartaans. Komt door de nieuwe layoutAatV schreef:Ik probeer te doorgronden wat je hier bedoeld te zeggen, maar het wil niet lukken..hannesie schreef:Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.![]()
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Maar een Soekris R2R DAC discreet opgebouwd met een a-synchrone USB aansluiting die dan Native DSD door kan geven waar die DAC dan niets aan heeft, want die kan alleen maar PCM verhapstukken, dus wordt het omgezet door de Roon software en een Printje met een Quad core processor van € 7,50 vertaalt naar DSD2PCM en dan maakt dat er DXD van met 24 /352.8 kHz uit komt, en dat kan die (de DAC) wel snappen.
En er zit geen buisje in en toch klinkt het.!!!!!!!!!!!
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Nou, ja veel duidelijker is het niet, maar er is in iedergeval al iets van te maken.hannesie schreef:Het is HIFI jargon.
Maar een Soekris R2R DAC discreet opgebouwd met een a-synchrone USB aansluiting die dan Native DSD door kan geven waar die DAC dan niets aan heeft, want die kan alleen maar PCM verhapstukken, dus wordt het omgezet door de Roon software en een Printje met een Quad core processor van € 7,50 vertaalt naar DSD2PCM en dan maakt dat er DXD van met 24 /352.8 kHz uit komt, en dat kan die (de DAC) wel snappen.![]()
En er zit geen buisje in en toch klinkt het.!!!!!!!!!!!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Komt Leo de Klerk ook met zijn ruimtesysteem? Leuk, misschien steek ik ook nog wel wat op van zijn workshop.Zweitse schreef:11 man op de 11e editie is toch prima. Misschien kan Leo een workshop meten geven?
Graag gedaandre schreef:Bedankt leo!
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Het is dus een bron (Netwerk/Roon) met een digitaal naar analoog omzetter (DAC) die aangesloten kan worden op een versterker (LM4780 compo), en de DAC heeft een volumeregeling en bron/ingang selectie.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Wordt wel een zeer overzichtelijk geheel zo zaterdag.
Volgende keer maar niet tegelijkertijd met X-Fi
Volgende keer maar niet tegelijkertijd met X-Fi
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik kom jullie versterken, letterlijk en figuurlijk (kan nml. een ZBA CA meenemen als daar behoefte aan is).
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Die met die wappers?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
ah, dan komt Ray vast ook wel 
