Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
Audiokist voor binnen
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Audiokist voor binnen
Netjes gedaan naamgenoot
Dat rooster aan de voorkant, haal je daar zo niet je handen aan open? Kan me voorstellen dat de randen vh rooster scherp zijn. Misschien een alu hoekprofieltje erlangs?
Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
-
barrymossel
- Berichten: 53
- Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 9:27
Re: Audiokist voor binnen
Thanks!Barry2001 schreef:Netjes gedaan naamgenootDat rooster aan de voorkant, haal je daar zo niet je handen aan open? Kan me voorstellen dat de randen vh rooster scherp zijn. Misschien een alu hoekprofieltje erlangs?
Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
In theorie zou je kunnen blijven haken aan die randen, maar ze zijn niet zo scherp dat je je eraan open haalt. Of dan moet je erg lomp doen. Ze zitten ook maar een millimeter van het hout af, dus er is weinig ruimte om je eraan te snijden o.i.d. Daarnaast kies ik voor vorm boven functie
De kist zal vooral binnen staan of op het balkon gebruikt worden, vandaar ook de keuze van de kleur (zit ook in onze kussens o.a.). In principe kan de kist meegenomen worden en op accu gebruikt worden, maar echt veel zal dat niet gebeuren, dus echt zo stoot-proof is hij ook weer niet (gemaakt van MDF).
