Audiokist voor binnen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Re: Audiokist voor binnen

Bericht door Barry2001 »

Netjes gedaan naamgenoot :goedzo: Dat rooster aan de voorkant, haal je daar zo niet je handen aan open? Kan me voorstellen dat de randen vh rooster scherp zijn. Misschien een alu hoekprofieltje erlangs?
Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
barrymossel

Bericht door barrymossel »

Barry2001 schreef:
Netjes gedaan naamgenoot :goedzo: Dat rooster aan de voorkant, haal je daar zo niet je handen aan open? Kan me voorstellen dat de randen vh rooster scherp zijn. Misschien een alu hoekprofieltje erlangs?
Typische kleur, lijkt wel wat op de 'huiskleur' van AR (Amplifier Research): http://www.arbenelux.com/
Thanks!
In theorie zou je kunnen blijven haken aan die randen, maar ze zijn niet zo scherp dat je je eraan open haalt. Of dan moet je erg lomp doen. Ze zitten ook maar een millimeter van het hout af, dus er is weinig ruimte om je eraan te snijden o.i.d. Daarnaast kies ik voor vorm boven functie ;) Heb profielen overwogen, maar vind ik toch minder mooi.

De kist zal vooral binnen staan of op het balkon gebruikt worden, vandaar ook de keuze van de kleur (zit ook in onze kussens o.a.). In principe kan de kist meegenomen worden en op accu gebruikt worden, maar echt veel zal dat niet gebeuren, dus echt zo stoot-proof is hij ook weer niet (gemaakt van MDF).
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

stoer ding, lekkere kleur ook :goedzo:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”