het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Prima speakertje aan het plaatje te zien:
http://www.banggood.com/3inch-4-15W-Aud ... 55700.html
http://www.banggood.com/3inch-4-15W-Aud ... 55700.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijkt me lastig om die deukjes bij iedere unit gelijk te krijgen..
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Er zit toch een gat in de magneet.
Je mond er op, en blazen.
Paul.
Je mond er op, en blazen.
Paul.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het eruit halen is het probleem niet, aangezien ze er hier al in zitten ging ik er juist van uit dat het bij alle units is. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat doe ik meestal wel, met de vingers bij de tuit zodat ie niet vastzuigt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is niet te zien voor normale stervelingen.ds23man schreef:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik probeer een pdfje van slechts 1,6mb als bijlage te plaatsen. Krijg ik een http fout (2x).
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Wat bedoel je, vind je zulke kabels te duur? Voor echte hi-end kabels zijn zulke prijzen niks raars hoor!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: het "te koop gezien" topic....
De nieuwprijs zal nog wel een stuk hoger hebben gelegen....
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja, dat kan nog veel gekker.
Voor dat laatste woord zegt genoeg...
Voor dat laatste woord zegt genoeg...
Re: het "te koop gezien" topic....
2x Mivoc AWM 104 voor € 30,- per stuk
http://link.marktplaats.nl/m1075426618
http://link.marktplaats.nl/m1075426618
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog even wachten, mischien voor Sinterklaas?:Hidden Sound System.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Achterhaald, stond afgelopen zaterdag al in Beetsterzwaag.

Re: het "te koop gezien" topic....
Marloes schreef:U spreekt met Multilul Creative Advertising Media & Communication Consultancy Agency BV, met Marloes, heeft u een ogenblikje?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wie is Loesje, wie is toch dat snoesje ?SARK schreef:Marloes schreef:U spreekt met Multilul Creative Advertising Media & Communication Consultancy Agency BV, met Marloes, heeft u een ogenblikje?
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is (Mar)Loesje:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik was haar naam even vergeten.
Voor de mensen die het niet meer snappen: https://www.youtube.com/watch?v=cNWY__HgJ9Q
Voor de mensen die het niet meer snappen: https://www.youtube.com/watch?v=cNWY__HgJ9Q
Re: het "te koop gezien" topic....
Toch heeft multilul een aantal zeer interessante reportages gemaakt over de Nederlandse herkomst van bijv. Jim Morrison en John Lee Hooker.
(heb ik al eerder vertoond in dit theater, maar toch...
)
Deel 1:
http://www.dailymotion.com/video/xano4i ... -jiske_fun
Deel 2:
http://www.dailymotion.com/video/xaof77 ... iske-2_fun
groet,
Aat
N.B. de kwaliteit laat nogal veel te wensen over, maar kon helaas geen betere vinden.
(heb ik al eerder vertoond in dit theater, maar toch...
Deel 1:
http://www.dailymotion.com/video/xano4i ... -jiske_fun
Deel 2:
http://www.dailymotion.com/video/xaof77 ... iske-2_fun
groet,
Aat
N.B. de kwaliteit laat nogal veel te wensen over, maar kon helaas geen betere vinden.
