Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 30 aug 2016, 22:26
dat doet PostNL bewust, klanten laten betalen voor pakketje en t dan als brievenbuspost verder afhandelen
pappaleo
Berichten: 12408 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » di 30 aug 2016, 23:05
Ja, 't is niet veel meer nu ik er niet meer werk
FritsK
Berichten: 315 Lid geworden op: do 07 mei 2009, 23:22
Bericht
door FritsK » di 30 aug 2016, 23:14
Zo zie je maar weer dat visjes meer dan 7 seconden geheugen hebben. Maar eigenlijk niet 2 dingen tegelijk kunnen. Was het niet stiekem een man?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 01 sep 2016, 17:57
Maar eens verder:
Audifiel verantwoord filter:
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 01 sep 2016, 19:27
Gehaktificeerde kroonstenen ja?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 01 sep 2016, 19:56
Meet niet raar eigenlijk:
En dat met een onmogelijke meetopstelling:
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 01 sep 2016, 20:26
Nou,dat valt inderdaad niet tegen!
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » do 01 sep 2016, 22:12
He, Arta
Geinig, niet geheel in balans maar wel mooie optelling lijkt me. Geen gebied van dikke tegenfase. Hou deze vaart vast!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 02 sep 2016, 11:53
Denk dat ik deze frisse instelling maar eens laat bestaan. Kon wel eens nodig zijn gezien de posities van de luidsprekers.
Pjotr
Berichten: 36751 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 02 sep 2016, 11:59
ds23man schreef: Denk dat ik deze frisse instelling maar eens laat bestaan. Kon wel eens nodig zijn gezien de posities van de luidsprekers.
Denk ik ook, anders wordt het wel flink heen en weer rennen tussen links en rechts
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 06 sep 2016, 21:01
Kastjes zitten in elkaar, morgen even naar de Gamma voor wat steigerpijp.
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » di 06 sep 2016, 21:13
ds23man schreef: , morgen even naar de Gamma voor wat steigerpijp.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » do 08 sep 2016, 11:13
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 08 sep 2016, 13:49
Daar zit het oude type in , de C190.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 08 sep 2016, 21:14
tering, dat zijn wel hele lange cassettebandjes...
pappaleo
Berichten: 12408 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » do 08 sep 2016, 22:50
Belde daar iemand?
markbakk
Berichten: 5698 Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem
Bericht
door markbakk » do 08 sep 2016, 23:29
Als je nou de pot van een ouwe Tannoy dual concentric sloopt heb je ook een mooie. Het verbaast me dat De Klerk dat niet heeft bedacht.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 09 sep 2016, 8:12
Dan moet je wel een sok in de hoorn stoppen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 09 sep 2016, 16:12
Nou nog iets bedenken voor de onderste luidsprekers.
Kappa7
Berichten: 8113 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » vr 09 sep 2016, 16:27
Lijkt me een aardige waf factor hebben.
Hang 2 van die zuiltjes aan het plafond en zet er 2 los onder en je bent klaar
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 09 sep 2016, 16:34
Die andere komen er haaks op toch?
hannesie
Berichten: 17867 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » vr 09 sep 2016, 16:40
Die moeten echt nog wel een stukje omhoog, in s'Gravendeel hingen ze met de speakerunits net boven mijn hoofd.
De onderste moeten dan inderdaad naar het midden wijzen, en zaten net onder kniehoogte.
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 09 sep 2016, 16:47
Ik denk dat het statief nog wel iets omhoog kan...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 09 sep 2016, 16:56
Staat nu op de luisterplek met het statief omhoog.