het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
In de app wel zichtbaar???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Proficiat! Heb je de garage al ingelicht voor nieuwe ruiten? 
Re: het "te koop gezien" topic....
Compressor, werkbank, kolomboor. en dat allemaal om een simpel chipversterkertje en een paar monitorspeakertjes in elkaar te zetten.... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zou eerst eens een andere auto ( versere) kopen.ray5150 schreef:Compressor, werkbank, kolomboor. en dat allemaal om een simpel chipversterkertje en een paar monitorspeakertjes in elkaar te zetten....
Re: het "te koop gezien" topic....
Lekker bezig.Shadow schreef:En gekocht![]()
Tis een Ixxion, mooi spul
Gaat een mooie werkplaats worden.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dank, voor 80 euro kan er weinig misdre schreef:Dan zeg ik het maar.....
Mooie aanwinst!
Thnx GeorgeKappa7 schreef:Lekker bezig.
Gaat een mooie werkplaats worden.
Nee de aanhanger maar mee genomenPjotr schreef:Proficiat! Heb je de garage al ingelicht voor nieuwe ruiten?
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Gefeliciteerd.Shadow schreef:En gekocht![]()
Tis een Ixxion, mooi spul
Een goede machine.
Ik heb precies dezelfde.
Mocht hem meenemen toen ik stopte met werken.
Paul.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Failliet? Ze bestaan toch nog?Shadow schreef:Creusen
Werkbankslijper van het onverwoestbare soort (ze zijn er failliet aan gegaan - gingen niet stuk) paar nieuwe stenen erop en klaar.
Re: het "te koop gezien" topic....
klikkerdeklikaaronboumans schreef:Failliet? Ze bestaan toch nog?Shadow schreef:Creusen
Werkbankslijper van het onverwoestbare soort (ze zijn er failliet aan gegaan - gingen niet stuk) paar nieuwe stenen erop en klaar.
Is trouwens niet voor het eerst, spullen bouwen die eeuwig meegaan is niet echt een goed bedrijfsplan meer.
Edit; weer doorgestart ook, kijken hoe lang het nu duurt.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Jawel hoor, er worden nog genoeg (professionele) spullen gemaakt die 'eeuwig' meegaan. Maar ze moeten redelijk vlot verouderen qua technologie. Dus elke keer nieuwe hoogwaardige innovatieve technologische producten. Dan kan je vooraan in de markt blijven anders komt "china" met het zelfde product voor minder dan de helft....Is trouwens niet voor het eerst, spullen bouwen die eeuwig meegaan is niet echt een goed bedrijfsplan meer.
Edit; weer doorgestart ook, kijken hoe lang het nu duurt.
De klant zelf moet natuurlijk ook vernieuwend bezig zijn anders heb je geen ook geen afzetmarkt
Maar ook pure kwaliteit en service helpen een 'ouderwetsch' product levend te houden. Betrouwbaarheid is echt nog wel een toverwoord.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wat is er de laatste 40 jaar aan innovatie geweest aan een werkbankslijper?aaronboumans schreef:Jawel hoor, er worden nog genoeg (professionele) spullen gemaakt die 'eeuwig' meegaan. Maar ze moeten redelijk vlot verouderen qua technologie. Dus elke keer nieuwe hoogwaardige innovatieve technologische producten. Dan kan je vooraan in de markt blijven anders komt "china" met het zelfde product voor minder dan de helft....
De klant zelf moet natuurlijk ook vernieuwend bezig zijn anders heb je geen ook geen afzetmarkt
Maar ook pure kwaliteit en service helpen een 'ouderwetsch' product levend te houden. Betrouwbaarheid is echt nog wel een toverwoord.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Wat is er de laatste 40 jaar aan innovatie geweest aan een werkbankslijper?
Maar ook pure kwaliteit en service helpen een 'ouderwetsch' product levend te houden. Betrouwbaarheid is echt nog wel een toverwoord.
Re: het "te koop gezien" topic....
Verbeterde veiligheid Lexan bescherming voor vonken in plaats plexiglas
een schijf met diamant en dan heb je het wel gehad denk ik
een schijf met diamant en dan heb je het wel gehad denk ik
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Je ziet toch wel dat hij niet over een werkbankslijper maar over "spullen" spreekt? Net als jij:Shadow schreef:Wat is er de laatste 40 jaar aan innovatie geweest aan een werkbankslijper?
Shadow schreef:klikkerdeklik
Is trouwens niet voor het eerst, spullen bouwen die eeuwig meegaan is niet echt een goed bedrijfsplan meer.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik bedoelde het meer als in; wat zit er nou aan een beetje stationaire machine wat niet in china oid gemaakt is? Meeste merken zijn gewoon oem machines met een andere badge aan het verkopen en sommigen van zeer goede kwaliteit (al jaaaaren). Zo'n merk kan alleen overleven als het topspul voor een goede prijs levert en "gemaakt in Nederland" kaart uitspeelt toch?
Re: het "te koop gezien" topic....
Frequentiedrive
3 fase apparatuur die in driehoek kan, zoals kolomboor of zware werkbankslijpers (zaagtafels meestal te zwaar) tot 0,75kW mee aansturen zonder krachtstroom
3 fase apparatuur die in driehoek kan, zoals kolomboor of zware werkbankslijpers (zaagtafels meestal te zwaar) tot 0,75kW mee aansturen zonder krachtstroom
