Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Geen ongewenste email meer gezien sinds het forum is aangepakt! 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nou afwachten maar weer dan
Afgelopen weken kwam ik nog tegen waarom dit ZBA forum ontstaan is: https://www.hifi.nl/artikel/7662/HI-FOR ... past!.html
(Let op de datum
)
Afgelopen weken kwam ik nog tegen waarom dit ZBA forum ontstaan is: https://www.hifi.nl/artikel/7662/HI-FOR ... past!.html
(Let op de datum
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nou,als ik al die forum figuren op een hoop mieter.........
Dan kan het nog wel eens licht onrustig geweest zijn.
Geef mij het maar zoals het hier een jaar of 3 geleden was.
Dan kan het nog wel eens licht onrustig geweest zijn.
Geef mij het maar zoals het hier een jaar of 3 geleden was.
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Toen heb ik me geregistreerddre schreef:Geef mij het maar zoals het hier een jaar of 3 geleden was.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat waren glorieuze tijden Dré, toch echt heel wat anders dan hier 3 jaar geleden. Wat dat laatste betreft, geef mij dan maar hoe het 10 jaar geleden was.dre schreef:Nou,als ik al die forum figuren op een hoop mieter.........
Dan kan het nog wel eens licht onrustig geweest zijn.
Geef mij het maar zoals het hier een jaar of 3 geleden was.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Tegen jou welhannesie schreef:Toen spraken ze elkaar nog aan met "Mijnheer"?
..............
![]()
..
Kan mij nog de "werkplaatschef" herinneren van 10 jaar geleden, tegenwoordig heet dat "manager production operations": Mijnheer Glasbergen. In zijn kantoor zat een glazen deur met daarvoor een kokosmat. Midden op die deur zat zo'n standaard jaren '70 alu bordje geplakt: VOETEN VEGEN. Tijdens een vergadering met een Engelse klant werd mijnheer Glasbergen aangesproken door onze klant met "Mister Foetenfheghen". De man had goed opgelet tijdens de rondleiding door de fabriek
Re: Wat vinden we van 't forum?
De ene keer mag je wel een snelle reactie plaatsen en de andere keer niet
W.m.b. heeft het forum zich daarmee niet te bemoeien.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Bij mij staan ze stil.Kappa7 schreef:ff testen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij doet het nog
Re: Wat vinden we van 't forum?
heb ik vaak ook, is een kwaaltje van Windhoos....bas focal m180 schreef:Bij mij staan ze stil.Kappa7 schreef:ff testen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij doet het nog
Re: Wat vinden we van 't forum?
Schijnt dat ze zich aanpassen aan de gebruiker.
Bij de een zijn ze dus wat rustiger als bij de ander.
Bij de een zijn ze dus wat rustiger als bij de ander.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
ff een opmerking over het uploaden van bijlagen: de huidige beperking van 1MB blijft er nog even. niet omdat het een fijne oplossing is, maar omdat we binnenkort een een upgrade van de forum software moeten doen en we de meeste custom dingen die we voor de zomer hadden (o.a. het auto resizen van de foto's) pas dan weer terug gaan zetten, anders moeten we alles dubbel doen. nog even geduld dus.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Misschien een handige tip om foto's te verkleinen voor het plaatsen :
Ik gebruik daar een heel simpel,vlot (en gratis) programma voor dat image reziser heet :
http://www.bricelam.net/ImageResizer/
Werkt echt heel gemakkelijk, in de map waar de afbeelding staat met rechtsklikken op het betreffende thumbnail, en het schermpje komt te voorschijn. ook heel fijn, de instellingen blijven gewoon staan tot je het een volgende keer weer gebruikt.
Ik gebruik daar een heel simpel,vlot (en gratis) programma voor dat image reziser heet :
http://www.bricelam.net/ImageResizer/
Werkt echt heel gemakkelijk, in de map waar de afbeelding staat met rechtsklikken op het betreffende thumbnail, en het schermpje komt te voorschijn. ook heel fijn, de instellingen blijven gewoon staan tot je het een volgende keer weer gebruikt.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dan wel heel erg langzaam en helemaal niet zeker.ray5150 schreef:Klopt, Barry. dat werkt hier ook weer.
Langzaam maar zeker gaat het allemaal weer de goede kant op.
De schermopbouw is hier nog steeds een zootje; pas na een paar keer refreshen krijg je een leesbare pagina met fatsoenlijke schermopbouw. Erg vervelend. En ja, dat heb ik alleen op zelfbouwaudio.nl.
