Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
Pjotr
- Berichten: 36746
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
ds23man schreef:Per DPD, gisteren opgestuurd.
Ik prop ze in een pijp van 35 cm ( gesloten). Van het laag verwacht ik niet veel en zal ze met een sub ondersteunen.
Maar die dingen zijn echt mooi gemaakt en dat voor 99euro!

Zelfs schroeven meegeleverd.
Zou ze toch niet in minder dan 30L stoppen of een Qb > 1,5. Is anders lastig te temmen zonder MFB.
Overigens bestaat er 35 cm rioolbuis? Dacht dat dat standaard 31,5 cm was of 40 cm.
Laatst gewijzigd door
Pjotr op vr 19 aug 2016, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannesie
- Berichten: 17866
- Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
- Locatie: Dordrecht
-
Contacteer:
Bericht
door hannesie »
ds23man schreef:Per DPD, gisteren opgestuurd.
Ik prop ze in een pijp van 35 cm ( gesloten). Van het laag verwacht ik niet veel en zal ze met een sub ondersteunen.
Maar die dingen zijn echt mooi gemaakt en dat voor 99euro!

Zelfs schroeven meegeleverd.
Zo een grote afstand is het ook niet vanuit Duitsland naar Greuningen.
Ik denk dat het nog een best leuk effect kan gaan worden, zeker als je wat experimenteert met hoogte en afstand uit elkaar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Pjotr schreef:ds23man schreef:Per DPD, gisteren opgestuurd.
Ik prop ze in een pijp van 35 cm ( gesloten). Van het laag verwacht ik niet veel en zal ze met een sub ondersteunen.
Maar die dingen zijn echt mooi gemaakt en dat voor 99euro!

Zelfs schroeven meegeleverd.
Zou ze toch niet in minder dan 30L stoppen of een Qb < 1,5. Is anders lastig te temmen zonder MFB.
Overigens bestaat er 35 cm rioolbuis? Dacht dat dat standaard 31,5 cm was of 40 cm.
Pijp 20cm diameter en 35cm lang. Het gaat mij er toch niet om het diepste laag eruit te persen.
PVC boer zit hier om de hoek:
http://www.dehaanpvc.nl/
-
Kappa7
- Berichten: 8111
- Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
- Locatie: Ermelo
-
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 »
Kom je op net geen 11 liter uit is dat wel voldoende?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
-
Pjotr
- Berichten: 36746
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Waar het om gaat is dat je een stevige resonantiepiek krijgt die lastig weg te DSP'en is. Of wilde je je subs tot 300 Hz laten lopen?

-
Kappa7
- Berichten: 8111
- Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
- Locatie: Ermelo
-
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 »
Dat bolletje zou van af 35 hz gaan.

-
hannesie
- Berichten: 17866
- Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
- Locatie: Dordrecht
-
Contacteer:
Bericht
door hannesie »
Ik zat nog even te piekeren waar ik het nog meer had gezien.
Beeld en geluid heeft dan de Wilson Benesch Discovery II.
En die had ik dan gezien met de zaak wel net wat anders.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Pjotr schreef:Waar het om gaat is dat je een stevige resonantiepiek krijgt die lastig weg te DSP'en is. Of wilde je je subs tot 300 Hz laten lopen?

Ik zal hem vanavond even in de sim gooien.
-
toetertje
- Berichten: 2936
- Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
- Locatie: Omgeving Enkhuizen.
Bericht
door toetertje »
Zie ik nu goed, dat je bij aankoop van de speakers voor 398 euro, 199 euro teruggestort krijgt??
Edit, bleek een oude link te zijn. De aanbieding geldt niet meer.
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Hoe ga je die dingen aansturen, Gerhard ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Eerst actief later passief (met dsp correctie).
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Ach, zo dramatisch is het ook weer niet:
-
richard
- Berichten: 11061
- Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
- Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard »
Pjotr schreef:Overigens bestaat er 35 cm rioolbuis? Dacht dat dat standaard 31,5 cm was of 40 cm.
355 mm in HDPE persleiding of waterleiding. Meestal per 6 of 15 meter te koop.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Wat moet ik met die maat? Drivertje is buitenmaats 19cm......

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Grrr, pvcboer gesloten op zaterdag tijdens de bouwvak.

-
Pjotr
- Berichten: 36746
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Eind Augustus nog steeds bouwvak ????

Die groningers nemen het er wel van zeg

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Dit was de laatste week.
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Pjotr schreef:Eind Augustus nog steeds bouwvak ????

Die groningers nemen het er wel van zeg

Valt wel mee hoor, Peter.
gewoon 3 weken, net als de rest...
-
Pjotr
- Berichten: 36746
- Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
- Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr »
Gaat om het tijdstip Ray. Destijds was het meestal vanaf half juli tot half augustus met de spreiding meegerekend. Bouwvak is sowieso iets archaïsch.
-
richard
- Berichten: 11061
- Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
- Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard »
ray5150 schreef:Pjotr schreef:Eind Augustus nog steeds bouwvak ????

Die groningers nemen het er wel van zeg


Valt wel mee hoor, Peter.
gewoon 3 weken, net als de rest...

Nee hoor. Lekker vier weken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Even bij de pvcboer geweest:
Hij had maar 7 deksels liggen, nummer 8 is morgen binnen. Nu nog wat gaten hakken.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Oh ja, kosten: 50,50 plus nog een deksel.
