Dan weet je niet wat rommelig isray5150 schreef:Gelukkig ben ik niet de enige wiens hobbyhoek vrij rommelig is...
Aad
Moderator: Beheerdersteam
Dan weet je niet wat rommelig isray5150 schreef:Gelukkig ben ik niet de enige wiens hobbyhoek vrij rommelig is...
Ze moeten nog inspelen, maar ze klinken nu al goed.RobertD schreef:En hoe klinken ze? Ik heb ze één keer heel kort gehoord in Hengelo, maar ik zie dat we in dezelfde plaats wonen... keertje luisteren?
Thxknubbe schreef:Wat voor fineer is dat? En hoe heb je het behandeld om de donkere kleur zo te krijgen?
Mooi resultaat!
Dat vollopen en leegkloppen komt mij bekend voorSARK schreef:Maar zodra dat spul van de AC-Tion volloopt dan gooi ik het meteen weg ... de 3M-etjes en Bosch varianten kun je nog een paar keer leegkloppen of borstelen. Wat ook een nadeel is van de AC-Tion papiertjes is dat het schuurmiddel vrij snel loskomt van het papier. Ik heb nog een paar Bosch bandschuurmachinerollen (drie keer de woordwaarde) die ik heb verknipt tot vellen en die lijken onverwoestbaar, zeker de meest grove korrel!
Voor wat ik tot nu toe gehoord heb, spelen ze lekker.pappaleo schreef:Hoe spelen ze ? Naar wens?
Die truc met de bandschuurmachinerol heb ik ook gedaan. Alleen gaat de schuurmachine flink trillen wat je enige tijd daarna blijft voelen, maar ze scheuren in ieder geval niet. Ik heb zo een hele schutting kaal gekregen met 1 strook korrel 40.SARK schreef:Maar zodra dat spul van de AC-Tion volloopt dan gooi ik het meteen weg ... de 3M-etjes en Bosch varianten kun je nog een paar keer leegkloppen of borstelen. Wat ook een nadeel is van de AC-Tion papiertjes is dat het schuurmiddel vrij snel loskomt van het papier. Ik heb nog een paar Bosch bandschuurmachinerollen (drie keer de woordwaarde) die ik heb verknipt tot vellen en die lijken onverwoestbaar, zeker de meest grove korrel!